Založili jste si svůj první internetový obchod a chcete, aby byl hojně navštěvovaný? Právě vysoká návštěvnost je základním předpokladem pro zisk z prodeje zboží. Abyste mohli zaznamenat vyšší návštěvnost, než je ta nulová, je nutné web nějakým způsobem zviditelnit. Zviditelnění je možné provést hned dvojím způsobem, a to přirozeným způsobem a placeným. Zatímco placený způsob je zřejmý, neboť vychází z reklamy, u přirozeného způsobu se vsází zejména na to, že zákazník si cestu do vašeho internetového obchodu najde sám.
K účelům jednoduchého vyhledání a zvýšení návštěvnosti na webu se využívají nejrůznější metodiky SEO optimalizace. Pro e-shopy jsou využívané různé způsoby, avšak nejčastěji jde o kombinaci následujícího:
Tyto čtyři základní aspekty je nutné mít zvládnuté na sto procent. Je to předpoklad, který dělá z neviditelného internetového obchodu ten viditelný, a tedy úspěšný. Samozřejmě, že jenom dobrá pozice při vyhledávání nezajistí internetovému obchodu výdělky. Je však zaručené, že zisk z prodeje bude mnohonásobně větší, když si majitel internetového obchodu dá tu práci a nechá si svůj web kvalitně optimalizovat pro vyhledávače. Možná se nyní ptáte, jak na SEO pro e shop svépomocí? Myslíte si, že čas strávený hledáním informací a nabývání znalostí pro vylepšení se vám vrátí v podobě finanční úspory? Bohužel, zpravidla tomu tak není.
Ačkoliv některé úkony v rámci SEO optimalizace je možné provést svépomocí, mějte na paměti, že bez odborného zásahu se dostanete na přední příčky jenom velmi stěží.
Svépomocné řešení se vyplatí u obchodů, které nemají silnou konkurenci. Pokud se zabýváte úzkým rozsahem nabízeného zboží, pak budete cílit na jednu konkrétní cílovou skupinu, které se budete snažit své produkty prodat. Jak to však dělá obchod s elektronikou? Ten má opravdu širokou skupinu zákazníků, navíc jich je na českým internetu opravdu mnoho, a proto je těžké se prosadit. V takovém případě SEO optimalizace svépomocí postrádá význam, protože vložený čas se rozhodně nevrátí v podobě dobře optimalizovaného webu.
Kromě nastavení základních parametrů, jako jsou správné nadpisy H1 nebo vhodná délka meta description, lidé mnohdy zapomínají na důležitost zpětných odkazů. Přitom ty hrají u internetových obchodů takřka tu největší roli. Stejně tak se nesmí zapomínat na originální obsah u jednotlivých kategorií a produktů. Když totiž uživatel hledá informace o určitém produktu, nebude jej bavit číst stále dokola tu jednu a samou informaci. Z tohoto důvodu je vhodné přenechat tvorbu originálních textů takzvaným Copywriterům, tedy specialistům na tvorbu PR a reklamních článků.
SEO optimalizace pro e-shopy svépomocí má smyl, ale jenom v malém měřítku. Pakliže jsou vysněné cíle náročnější, určitě je nezbytné nechat specialisty, ať se postarají o veškeré náležitosti, které umožní webu, ať se pohybuje na předních příčkách při vyhledávání. S tímto se však již trápit nemusíte, neboť jsou tu specialisté ze SEOlight s.r.o, kteří mají mnohaleté zkušenosti nejenom se SEO optimalizací jako takovou, ale také s profesionální tvorbou PR článků a popisků pro kategorie jakéhokoliv typu produktů.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.