Mnozí podnikatelé přestěhovali své aktivity přinejmenším zčásti na internet. Očekávali od toho pochopitelně možnost zvýšení počtu zákazníků, objemu uzavíraných obchodů a zisků a někdy se jim takové očekávání i plnilo a plní. Ale někdy také ne. A kolikrát jenom neuspěli a neprosperují ani ti, kdo mají co nabídnout! Prostě z toho důvodu, že dělají na onom internetu něco špatně. A v čem tito leckdy chybují nebo mají nedostatky, jež je znevýhodňují?
Nepočítáme-li problémy s návštěvností zapříčiněné špatným umístěním webu v internetových vyhledávačích, s čímž může pomoci optimalizace pro internetové vyhledávače, jde třeba i o to, že ani dosažení oné vyšší návštěvnosti nemusí znamenat nakročení k lepším výsledkům. Ani vyšší návštěvnost webu není k ničemu, když se nestanou z návštěvníků zákazníci. A tak je potřeba často sázet nejen na zvyšování návštěvnosti, ale i na lepší konverzi této návštěvnosti. Čehož lze dosahovat třeba přidáním výzev k akci na víc míst, případně A/B testováním akčních prvků a zvýšením rychlosti načítání stránek.
Ovšem to není to jediné, co může pomoci při přeměně návštěvníků webů v jejich zákazníky. Jsou tu i další strategie, jež v tomto ohledu prospívají.
Je tu například možnost nákupu na splátky, kdy mají zákazníci možnost získat to nabízené hned a zaplatit to až později, je tu možnost nákupu online s následným vyzvednutím si toho koupeného v obchodě, tedy něco, co už dobře známe, ale jsou tu i daleko sofistikovanější záležitosti jako konverzační obchodování, rozšířená realita, vícekanálová zkušenost nebo placení kryptoměnami či mobilními platbami. A to vše může mít pozitivní vliv, který může sehrát podstatnou roli. Protože e-commerce nabývá na významu a nezdá se, že by tomu mělo být později jinak. A kdo z internetových prodejců nevyužívá chatboty při obchodní komunikaci nebo třeba neumožňuje při nakupování plynule přecházet mezi různými zařízeními a platformami, by na to mohl i při jinak dokonalé optimalizaci doplatit.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.