Jak psát pro internet?

Ohodnoťte post

Kdyby si někdo myslel, že se texty pro internet píší velice jednoduše, pak si může být jist, že se jako copywriter neuživí. Bude totiž psát třeba i s naprostou lehkostí hory článků, jenže tyto nebudou plnit to, co se od nich očekává, a bez toho nebude o dotyčného copywritera zájem mezi těmi, jimž jde na internetu o dosahování úspěchů. Copywriting může totiž prokazovat dobré služby při optimalizaci pro internetové vyhledávače, jenže toho se s nekvalitními texty prostě nedosáhne.

A jak se tedy tvoří ty texty, které nakonec zaručují, že se s nimi žádný web neztratí a naopak zaujme dobrou pozici mezi jinými odkazy v internetových vyhledávačích?

V první řadě se musí samozřejmě autor seznámit s danou tématikou. Je třeba vědět, o čem psát, je třeba znát vhodná klíčová slova, prostě je třeba vědět, co a jak. Nějaké nepochopitelné a zmatené texty nemohou mít kýžený vliv ani na internetové vyhledávače, ani na čtenáře.

Každý takový článek je třeba uvést poutavým titulkem, který zaujme a je relevantní k dalšímu obsahu. Titulek je to první, co rozhoduje o tom, bude-li někdo další text číst, a podcenit ho tedy určitě nelze.

Podobnou úlohu pak sehrává i meta popisek, umístěný pod nadpisem a rovněž spolurozhodující o tom, zda bude čtenář ve čtení článku pokračovat nebo ne. Tento tedy musí být výstižný a poutavý, krátký a motivující k dalšímu čtení. A také obsahující klíčové slovo.

V textu je pak záhodno držet se tématu a neplýtvat tu nadbytkem vložených klíčových slov, který by byl pro internetové vyhledávače dost možná neakceptovatelný a špatně hodnocený. Je žádoucí tu používat spíše kratší věty, jež jsou snadno pochopitelné, a k duhu přicházejí i podnadpisy, odrážky, číslování a kotvy.

A pro lepší porozumění textu dobře poslouží i využití obrázku pro čtenáře a obrázku s názvem a ALT textem pro internetové vyhledávače.

Prostě musí být texty pro weby informativní a čtivé pro publikum a relevantní a přínosné pro vyhledávače. A kdo nedokáže něco takového vytvořit, není schopný copywriter.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol