Kdyby si někdo myslel, že se texty pro internet píší velice jednoduše, pak si může být jist, že se jako copywriter neuživí. Bude totiž psát třeba i s naprostou lehkostí hory článků, jenže tyto nebudou plnit to, co se od nich očekává, a bez toho nebude o dotyčného copywritera zájem mezi těmi, jimž jde na internetu o dosahování úspěchů. Copywriting může totiž prokazovat dobré služby při optimalizaci pro internetové vyhledávače, jenže toho se s nekvalitními texty prostě nedosáhne.
A jak se tedy tvoří ty texty, které nakonec zaručují, že se s nimi žádný web neztratí a naopak zaujme dobrou pozici mezi jinými odkazy v internetových vyhledávačích?
V první řadě se musí samozřejmě autor seznámit s danou tématikou. Je třeba vědět, o čem psát, je třeba znát vhodná klíčová slova, prostě je třeba vědět, co a jak. Nějaké nepochopitelné a zmatené texty nemohou mít kýžený vliv ani na internetové vyhledávače, ani na čtenáře.
Každý takový článek je třeba uvést poutavým titulkem, který zaujme a je relevantní k dalšímu obsahu. Titulek je to první, co rozhoduje o tom, bude-li někdo další text číst, a podcenit ho tedy určitě nelze.
Podobnou úlohu pak sehrává i meta popisek, umístěný pod nadpisem a rovněž spolurozhodující o tom, zda bude čtenář ve čtení článku pokračovat nebo ne. Tento tedy musí být výstižný a poutavý, krátký a motivující k dalšímu čtení. A také obsahující klíčové slovo.
V textu je pak záhodno držet se tématu a neplýtvat tu nadbytkem vložených klíčových slov, který by byl pro internetové vyhledávače dost možná neakceptovatelný a špatně hodnocený. Je žádoucí tu používat spíše kratší věty, jež jsou snadno pochopitelné, a k duhu přicházejí i podnadpisy, odrážky, číslování a kotvy.
A pro lepší porozumění textu dobře poslouží i využití obrázku pro čtenáře a obrázku s názvem a ALT textem pro internetové vyhledávače.
Prostě musí být texty pro weby informativní a čtivé pro publikum a relevantní a přínosné pro vyhledávače. A kdo nedokáže něco takového vytvořit, není schopný copywriter.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.