Když se lidé chtějí na internetu dobrat toho, co je tam zajímá, využívají naprosto samozřejmě internetové vyhledávače. Ty tam jsou doby, kdy se právě toto nepraktikovalo a kdy se hledalo, jak se jenom dalo, obvykle metodou pokusu a omylu. Dnes už nám uživatelům internetu stačí jenom zadat žádoucí klíčové slovo nebo frázi a rázem si můžeme vybírat z toho, co je nebo by aspoň mělo být relevantní.
A aby to fungovalo, je třeba mít internetové vyhledávače. A aby se provozovatelé webů dočkali toho, že zrovna jejich nabídky budou těmi nalezenými a využitými mezi mnoha více či méně podobnými weby, je třeba dosáhnout ve vyhledávačích přední pozice.
Úlohou vyhledávačů je totiž právě to, aby nalézaly to relevantní a z toho pak lidem nabízely přednostně to nejrelevantnější. Aby přednostně nabízely to, co nejlépe odpovídá tomu, co je hledáno.
A když tedy chce někdo se svým webem ve vyhledávačích uspět, když chce být na první nebo aspoň jedné z prvních příček mezi vším tím, co se veřejnosti nabízí, musí být jeho web nejrelevantnější. A co to znamená?
V první řadě se musí vyhledávače dozvěděl o existenci určitých stránek. A na to je nutno je upozornit nebo se spolehnout na to, že je sem zavedou zpětné odkazy z jiných webů. A pak je třeba mít dobře vnitřně prolinkovaný web, to aby ho dokázaly roboty internetových vyhledávačů kompletně projít, ocenit a uložit do své databáze.
Teprve poté, kdy se tak stane, vyhledávače obsah webu analyzují a roztřídí si ho, načež posoudí relevanci podle hodnotících faktorů a dalších pomocných signálů a na základě toho mu přisoudí určitou relevanci, tedy to, nakolik zřejmě tento web odpovídá potřebám a požadavkům těch hledajících.
A tím se může dostat optimalizovaný, tedy zdokonalený web, i do úplného čela všech nabídek vyhledávačů. Což ale není navěky. Protože algoritmy vyhledávačů se postupem času mění, a i na to je třeba při optimalizaci reagovat, aby web byl a zůstal stálicí.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.