Jak se dostat na výsluní?

Ohodnoťte post

Když se lidé chtějí na internetu dobrat toho, co je tam zajímá, využívají naprosto samozřejmě internetové vyhledávače. Ty tam jsou doby, kdy se právě toto nepraktikovalo a kdy se hledalo, jak se jenom dalo, obvykle metodou pokusu a omylu. Dnes už nám uživatelům internetu stačí jenom zadat žádoucí klíčové slovo nebo frázi a rázem si můžeme vybírat z toho, co je nebo by aspoň mělo být relevantní.

A aby to fungovalo, je třeba mít internetové vyhledávače. A aby se provozovatelé webů dočkali toho, že zrovna jejich nabídky budou těmi nalezenými a využitými mezi mnoha více či méně podobnými weby, je třeba dosáhnout ve vyhledávačích přední pozice.

Úlohou vyhledávačů je totiž právě to, aby nalézaly to relevantní a z toho pak lidem nabízely přednostně to nejrelevantnější. Aby přednostně nabízely to, co nejlépe odpovídá tomu, co je hledáno.

A když tedy chce někdo se svým webem ve vyhledávačích uspět, když chce být na první nebo aspoň jedné z prvních příček mezi vším tím, co se veřejnosti nabízí, musí být jeho web nejrelevantnější. A co to znamená?

V první řadě se musí vyhledávače dozvěděl o existenci určitých stránek. A na to je nutno je upozornit nebo se spolehnout na to, že je sem zavedou zpětné odkazy z jiných webů. A pak je třeba mít dobře vnitřně prolinkovaný web, to aby ho dokázaly roboty internetových vyhledávačů kompletně projít, ocenit a uložit do své databáze.

Teprve poté, kdy se tak stane, vyhledávače obsah webu analyzují a roztřídí si ho, načež posoudí relevanci podle hodnotících faktorů a dalších pomocných signálů a na základě toho mu přisoudí určitou relevanci, tedy to, nakolik zřejmě tento web odpovídá potřebám a požadavkům těch hledajících.

A tím se může dostat optimalizovaný, tedy zdokonalený web, i do úplného čela všech nabídek vyhledávačů. Což ale není navěky. Protože algoritmy vyhledávačů se postupem času mění, a i na to je třeba při optimalizaci reagovat, aby web byl a zůstal stálicí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol