Jak se ideálně prosadit na netu?

Ohodnoťte post

Obchodování s čímkoliv na internetu je naprosto logicky provázeno nezbytností sehnat si tu zákazníky. Bez těch by se obchodování nedařilo, ani kdyby jinak bylo všechno naprosto dokonalé. A pokud někdo v této záležitosti vsadí na e-mailing, nepochybí. Protože to je dokonalý způsob, jak oslovit ty, kdo mají být osloveni. Pochopitelně zorganizuje-li se tento tak, jak je to žádoucí.

Takový e-mailing dokáže oslovit i s minimálními výdaji bezprostředně potenciální zákazníky a přimět je k tomu, k čemu je záhodno je přimět. Chce to ale vědět, jak na to. A jak že na to?

V první řadě je třeba vědět, čeho se tímto má dosáhnout. Chce to tedy mít strategii a jednotlivé kroky e-mailingu této podřídit. A pochopitelně sledovat, zda se dosahuje zamýšleného, a podle potřeby činnosti korigovat adekvátně potřebám. Je tedy záhodno od počátku vědět, jaký je plán, a rozesílat tomuto odpovídající e-maily namísto tápání a snahy v podobě pokus-omyl. Je záhodno vědět, jak často a s jakým obsahem mají být e-maily rozesílány, a pak se tohoto držet.

Nejdřív se je tedy třeba rozhodnout, zda má sloužit e-mailing podpoře prodeje, propagaci značky nebo zvýšení míry prokliku na webu. Plus jakého cíle by mělo být v určitém časovém horizontu dosaženo.

Pak je třeba poznat cílovou skupinu lidí, která má být oslovena. Chce to tedy dozvědět se o těchto lidech co nejvíce, ať už jde o věk, pohlaví, zájmy, smýšlení a podobně. A po tomto poznání je třeba vyzkoumat, jaký obsah e-mailů bude pro tyto lidi nejatraktivnější. Lze tedy kontaktovat bezprostředně takové zákazníky či prodejní tým, lze sledovat činnosti konkurence, provozovat blog a na tomto sledovat zájmy návštěvníků. A na základě takových zjištění je pak záhodno rozčlenit příjemce e-mailů podle jejich typu a zasílat jim co nejpřesněji vyhovující nabídky. Což spolu se silným nadpisem zvýší pravděpodobnost, že se adresáti budou o tyto e-maily zajímat.

A samozřejmě se nesmí zapomenout ani na vhodné načasování rozesílky. Obvyklou frekvencí by měl být jeden e-mail týdně, samozřejmě s ohledem na prodejní potřeby.

I e-mailing je tedy věda, i ten se musí umět. Ale kdo ho zvládne, vydělá na tom.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol