Jak se pozná dobrý webhosting

Ohodnoťte post

Dostatečně velký webový prostor za rozumnou cenu – chystáte se zahájit provoz e-shopu a webových stránek a nemáte přesnou představu o velikosti potřebného diskového prostoru pro vaše data či aplikace? Dobrý poskytovatel webhostingu se s vámi na schůzce poradí, proberete spolu nástin situace a následně odhadne, jak velký prostor budete potřebovat. Pro menší firemní portály většinou stačí kolem 10 GB volného prostoru, přičemž největší datové objemy zaujímají videa (prezentace) a fotografie.

Více webů na jednom hostingu – jestliže plánujete provozovat více domén na jednom hostingu, i toto může být součást vzájemné dohody, která také zahrnuje propočet potřebného místa pro data a aplikace.

Uživatelské rozhraní – zajímat by vás mělo také prostředí, v němž se budete pohybovat v rámci administrace webu. Ta by měla být přehledná a intuitivní, jinak vám to zabere mnoho času, budete se stresovat a vydáte zbytečně spoustu energie. V tomto směru mají výhodu WordPress a pro e-shopy Woocommerce, které tyto parametry splňují.

Záloha webu, obnovování ze zálohy – velmi důležitý parametr je zálohování a možnost obnovy ze zálohy. Záloha webového prostoru by se v ideálním případě měla provádět každý den a měla by být součástí ceny služeb za webhosting, nikoli placená zvlášť. Obnova ze zálohy se někdy může hodit, zpravidla bývají zálohy ukládané na serveru po dobu čtrnácti dnů.

Nemusíte se stěhovat jinam – pokud máte do budoucna v plánu expandovat se svou činností, například chcete rozšířit obor své práce, přidat další web a doménu, nafouknout stávající e-shop dalším zbožím, pak si zjistěte, zda váš poskytovatel toto za rozumnou cenu umožní, abyste se nemuseli se svým webem stěhovat jinam, což je vždy celkem pracné, náročné, a ne vždy bezpečné. Vždy je výhodnější setrvat u jednoho poskytovatele, než je mezi sebou střídat, jak vás napadne. 

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol