Jak si představit grafické práce

Ohodnoťte post

Rozsah grafických prací je natolik široký, že bychom stěží vyjmenovali v krátkém textovém pojednání všechny jejich aspekty. Přesto bychom se tu mohli zmínit o některých zásadních, s nimiž si grafik dokáže poradit.

Reklamní předměty – tvorba potisku na reklamní předměty je dnes velmi poptávaný okruh grafických prací. Vezměme jako příklad firmy, které rozváží zákazníkům potraviny, například konkurenční Košík a Rohlík. Když tyto společnosti začínaly s podnikáním, měly pouze civilní vozidla, což ale nepřispívalo k profesionalitě, a tak se časem vypracovaly na systém potisků a dovedly jej k dokonalosti – dnes rozváží potraviny potištěnými vozidly, zákazníci obdrží potištěné papírové tašky či krabice a kurýři jsou oblečeni v potištěném pracovním oblečení.

Pozvánky – chystáte svatbu, narozeninovou oslavu nebo promoci? Pak budete jistě poptávat pozvánku nebo oznámení. O jejich grafickou podobu se postará právě grafik, navrhne vám více možností a vy si pak zvolíte tu, která vás nejvíce oslovuje.

Plakáty, vizitky, etikety a letáky – vytvořit tyto materiály, aby oslovily, a nabízely něco zajímavého a nevšedního, není jen tak. Grafické práce jsou v tomto směru poměrně náročné a zahrnují poměrně obsáhlou činnost od samotného návrhu v podobě náčrtu až po konečné zpracování.

Počítačová grafika – grafické práce také obnáší počítačové zpracování grafických podkladů, jako jsou například firemní loga, grafy, obrazové či fotografické koláže, vektorizace obrázků, a také práce s fotografiemi, jako je úprava pozadí, retušování, fotomontáže, jas a kontrast, ořez snímků atp.

Webdesign – a konečně grafik si také umí pohrát se vzhledem webových stránek, což obnáší poměrně další bohatou oblast činností od úpravy vzhledu webu přes návrhy funkčních menu až po různé dynamické prezentace v podobě fotografií nebo videa.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol