Jak si získat zákazníky?

Ohodnoťte post

Internetové obchodování je specifickou formou uzavírání obchodních transakcí. A má-li se tomuto dařit, je třeba co nejefektivněji využít veškerý potenciál, jenž je internetem nabízen, a musí se potlačit všechna negativa, jež pochopitelně s pouhým virtuálním kontaktem mezi nabízejícími a poptávajícími souvisejí.

A tak je například nezbytné i zaujmout zákazníky či potenciální klienty a přimět je, aby se na dotyčný web vraceli. Aby tu neuzavřeli jenom jediný obchod, ale aby se s konkrétní prezentací spojili, neztratili ji z mysli a byli ochotni sem znovu zavítat, až jim bude opět něco z toho zde nabízeného zapotřebí.

A proto je nezbytné s potenciálními klienty udržovat kontakt i tehdy, když tito zrovna nejeví o uzavírání obchodů zde zájem. Je třeba se jim neustále připomínat a doufat, že to povede ke kýženému efektu.

Ovšem to neznamená (jenom) masivní reklamní kampaně nebo bombardování informacemi, neznamená to obtěžování potenciálních zákazníků. Ty by totiž logicky vlezlá reklama jakéhokoliv typu spíše odradila, než znovu přivedla k obchodování.

A pokud se tak někdo z prodávajících či nabízejících na internetu rozhodne k oslovování potenciálních zájemců formou informačních a motivačních e-mailů, což je dnes už naprosto běžná a často i vysoce efektivní metoda, je třeba činit tak jednoznačně s rozumem.

To znamená v první řadě to, že je třeba vytipovat si ty, jimž podobné e-maily nebudou vadit, tedy získat si jejich souhlas, respektive jim v souvislosti s takovými e-maily nabídnout nějakou výhodu, jež učiní takové e-maily zajímavými nebo aspoň nepovažovanými za obtěžující spam.

Dále je žádoucí, aby každý, komu jsou podobné e-maily rozesílány, dostával takovou nabídku, jež je pro něho jako dělaná. Každý by měl dostávat to, co potřebuje. A takové adresnosti se dosáhne dejme tomu tím, že bude příjemce buď osloven a požádán o vyjádření své volby, nebo že se vezmou v potaz obchody, jež byly dříve dotyčným uzavřeny nebo o něž aspoň prokazatelně projevil zájem.

Takto rozesílané nabídkové e-maily pak musí rovněž působit dojmem adresnosti, musí vzbuzovat alespoň zdání, že obchodníkovi na osloveném klientovi záleží.

Z čehož vyplývá, že takový e-mailing není žádná legrace. A že může být úspěšný jedině tehdy, když se provozuje skutečně na nejvyšší odborné úrovni. U níž je záhodno sázet na ty největší profesionály z oblasti záležitostí týkajících se internetového vyhledávání, tedy SEO. Protože nahodilost v podobném počínání vede k jedinému. Že podobné e-maily namísto efektu skončí ve spamovém koši.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol