Jak praví široce rozšířené rčení, ‚na počátku bylo slovo‘. A pokud si to trochu zmodernizujeme, můžeme dnes třeba říkat, že na počátku úspěchů webu bylo klíčové slovo. I když to pochopitelně není přesné, protože web nedosahuje úspěchů jenom díky klíčovému slovu, a ne každé klíčové slovo je takové, aby bylo schopno s úspěchy napomoci.
Klíčová slova jsou tedy někdy důležitým a nepostradatelným pomocníkem. Ale to jedině tehdy, když se tato vyberou správně. V opačném případě tato totiž věci neprospějí a jsou v podstatě zbytečná.
A tak je třeba vědět, jak na tuto problematiku, kdy se pro jaké klíčové slovo rozhodnout. A nevěřte tomu, že je to jednoduchá záležitost. Naopak – je to docela věda. Věda, která se spolupodílí na efektu, který přináší optimalizace pro internetové vyhledávače, tedy SEO.
Ti, kdo se podobnou problematikou dlouhodobě zabývají, už jistě nalezli způsob, jak se s otázkou klíčových slov vypořádat. A ti ostatní, tedy začátečníci nebo z nějakého jiného důvodu neznalé osoby? Těm by se asi mělo poradit. Abychom nezhatili jejich naděje hned v zárodku.
V první řadě je třeba mít jasno v tom, čeho se internetová stránka, pro kterou klíčová slova vybíráme, týká a koho má tato oslovit.
Dále je záhodno vědět, co ty, kdo mají být osloveni, zajímá, jaké mají požadavky a jaký jazyk používají. A to nejen jazyk náš či cizí, ale i ten náležející určité věkové, profesní a jiné skupině lidí. V čemž může být prospěšným pomocníkem třeba Google Analytics, pomáhající nalézt právě tyto výrazy a určit typ návštěvníků.
Pak je třeba zabývat se i otázkou Long Tail slov, tedy tím, co je příliš obecné a co naopak specifické, co zajistí vysokou návštěvnost s rizikem častého opuštění stránky a co naopak zacílení na ty, jimž je tato určena.
Což je naprostý základ, bez kterého se nikdo neobejde. Není to ještě ani zdaleka vše, ale je to to nejpodstatnější. Bez čeho se obvykle nepodaří ve vyhledávačích uspět.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.