Jak správně nadepsat texty?

Ohodnoťte post

K tomu, aby se internetová veřejnost dostala na nějaký konkrétní web, rozhodně nestačí, že je tato připojena na internet. Tak se totiž dostává pouze k možnosti něco najít, jež ale určitě neznamená, že bude nějaký web objeven a využit. A tak je potřeba tento optimalizovat. A také na něm publikovat něco, co vzbudí u těch oslovovaných zájem. A zájem se vzbuzuje kromě jiného samozřejmě už i titulky.

Je samozřejmé, že ne každý titulek na lidi spolehlivě zabere. To víme z vlastních zkušeností, a to nejen z internetu, všichni. A proto by si měli autoři dát pozor i na tento. I na titulku by si měli dát záležet, aby vzbudili zájem o kliknutí na daný odkaz a návštěvu konkrétního webu, ani tento nesmí podcenit.

Z takového titulku by především mělo být například zřejmé, co se čtenáři z následujícího textu dozvědí a proč by se to vlastně zrovna oni měli dozvědět. Dále by tu měla být v ideálním případě používána zajímavě vypadající slova, počínající tím, co bude v následujícím textu to nejhodnotnější. Vhodné je v takovém titulku rovněž pokládat otázku, vyvolat jím emoce, jež jsou žádoucí u toho publika, které tu má být osloveno, u žádoucí cílové skupiny.

U reklamních titulků je pak třeba nejen zaujmout, ale také poskytnout dostatek informací, na jejichž základě se čtenář rozhoduje, zda bude pokračovat ve čtení. Zde by měly být nadpisy o délce do třiceti znaků, a zatímco by v nich mělo být někdy uvedeno klíčové slovo, jindy by tu měly být zdůrazněny funkce, přednosti a výhody toho nabízeného.

Prostě není vůbec jednoduché takové titulky psát. Je tu celá řada toho, co v nich nesmí chybět a co se musí dodržet, aby se dosáhlo nejlepšího možného výsledku, jímž je především vzbuzení zájmu, ale nejen to. A tak se někdy vyplatí vsadit i na příklady a šablony titulků pro domovskou stránku, blog či reklamu. Protože koho nezaujme nadpis, ten zřejmě nebude číst dál.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol