Chcete mít poutavé webové stránky, které osloví tisíce lidí, a přinesou vám úspěch v podnikání nebo alespoň dobré jméno a pochvalu? Pak byste neměli zapomínat nejen na obsahovou stránku vašeho webu, ale i na SEO. Co si pod tím máme představit a jak stará je historie SEO?
Když byl internet v plenkách a psal se rok 1992, šlo o nesmělý projekt na akademické půdě a nikdo na veřejnosti o něm prakticky nic neslyšel, s výjimkou několika zasvěcených odborníků. 13. února tohoto roku se Československá federativní republika oficiálně připojila k internetu, ale v té době to pro většinu obyvatel naší země nepředstavovalo nic zásadního. V roce 1995 se již ovšem internet rozšířil mezi několik velkých podniků a firem a v roce 1996 byl založen projekt Seznam, tehdy to byl skutečný seznam majitelů webových stránek, z nichž drtivou většinu tvořily osobní prezentace v primitivní podobě základního HTML kódu.
Abyste se dozvěděli, kdo vlastně má nějakou webovou stránku, museli jste znát buď přesnou URL adresu, anebo museli být dotyční lidé uvedeni v nějakém seznamu, například v tom Seznam.cz. Brzy (rozumějme tím ještě v polovině devadesátých let) ale vyšlo najevo, že je zapotřebí začít využívat takzvané vyhledávače, tedy zdroje, které na základě klíčových slov vyhledají to, co poptáváme. Dnes již považujeme za samozřejmé, že nám vyhledávač vyhodnotí například při zadání výrazu „prodej automatických praček Candy“ mnoho prodejců těchto výrobků.
Aby vyhledávač toto dokázal, a aby vyhodnotil jako relevantní výsledek i váš web (pokud prodáváte pračky Candy), musíte mít na svých webových stránkách dobře zvládnutou problematiku SEO, která s vyhledávači komunikuje, a podle níž také rozpoznají, že právě vy jste ten vhodný prodejce (praček Candy).
Historie SEO neboli Search Engine Optimization je tedy stará přibližně třicet let a letos, v roce 2024, můžeme pomalu začít slavit toto nenápadné, ale velmi důležité výročí.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.