Jak učinit PPC reklamy výhodnějšími?

Ohodnoťte post

Jak už leckdo ví, není na internetu stejně jako v reálném životě jedna reklama jako druhá. A existují tak i nabídky reklam, které se skutečně vyplácejí, ovšem i ty, které nejsou kromě toho, že je někdo někde zveřejnil, k ničemu. A třeba PPC reklamy, tedy reklamy, za které se platí podle toho, kolik zájemců na určitý web přivedou, patří k reklamám výhodným. Protože ten, kdo na ně sází, neplatí paušálně za něco, o čem neví, zda to vůbec přinese nějaký efekt, a naopak poskytovatelé takových reklam musí usilovat o to, aby tyto vzbuzovaly zájem, protože jinak by se neuživili.

Ovšem ani PPC reklamy nemusí být zrovna dokonalost sama. Garantují sice, že se v jejich případě neplatí za neoslovení nikoho, jenže současně není jisté, že jsou lidé, kteří se nechají takovou reklamou zlákat k návštěvě určitého webu, onomu webu prospěšní. Protože ne každý návštěvník se nutně změní v zákazníka.

A jak se postarat o to, aby PPC reklamy v Googlu nepřiváděly jen nezajímající se lidi a neplatilo se tu za nic? Jak zajistit žádoucí konverze?

V první řadě pochopitelně tak, že budeme konverze kvalitně měřit a sledovat, jak si návštěvníci na webu počínají. Dále není záhodno používat automaticky doporučení od Googlu, která sice mohou, ale také nemusí pomoci s optimalizací kampaně majitele webu, a když se tato použijí, je záhodno jejich efekt zpětně kontrolovat. Rozumné je také využívání takzvaných vylučujících klíčových slov, na něž se nemá reklama spouštět.

A určitě by se neměly PPC kampaně podfinancovat. A pokud už chce člověk ušetřit, měl by tak činit tím způsobem, že si vybere kampaň nebo sadu klíčových slov, mající nejlepší výkon, a sem se přesměruje veškerý rozpočet, jehož efekt se následně zhodnotí a případně se přejde do jiné skupiny.

Prostě je třeba reklamy využívat efektivně, aby se nestaly jen bezednou studnou, do které se hážou peníze, aniž by přinesly žádoucí efekt. Jímž je ideální oslovení současných i jen potenciálních zákazníků.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol