Propagovat se lze na nejrůznějších místech internetu. Je jenom třeba vybrat si ideální místo a na tom si počínat tím nejefektivnějším způsobem.
Jedním z míst, kde může reklama pomoci, je třeba i LinkedIn. Jde o největší profesní síť na světě, využívanou stovkami milionu uživatelů, a proto zde inzerce zaručeně může padnout na úrodnou půdu.
Výhodou je tu třeba to, že zde lze reklamu skutečně efektivně cílit na ty pravé příjemce. Na této síti lze totiž předpokládat, že zde lidé uvádějí pravdivé a podrobné informace o sobě, a tudíž lze směrovat nabídky právě na ty, jimž jsou tyto určeny. Volit lze přitom podle věku a pohlaví příjemce, podle lokality, kde se tento nachází, vzdělání, pracovních zkušeností, zájmu a vlastností uživatele či údajů té které společnosti, případně lze kombinovat právě zmíněná kritéria. A LinkedIn i sám nabízí šestadvacet předchystaných šablon podobných cílových skupin, jež lze i nadále upravovat.
A zatímco lze tímto způsobem získat minimálně třísetčlenný okruh příjemců, o něž inzerentovi jde, lze dosáhnout i pravého opaku, tedy vyloučení určité skupiny těch, na něž nemá smysl se zaměřovat.
Na web stačí umístit trackovací pixel – LinkedIn Insight Tag s cílem trackovat aktivitu na webu a získat tak přesnější údaje o návštěvnících. Následně si lze zvolit jeden ze sedmi nabízených cílů, jichž se má reklamní kampaní dosáhnout, zvolit si cílení, rozpočet a formát dotyčné reklamy, sdělit této síti své záměry a je to. LinkedIn už se sám postará, aby se dosáhlo co nejvyšší návratnosti investic a bude představovat relevantní statistiky.
V rámci jedné kampaně tu lze ale použít pouze jeden její formát. Tedy banner, video, carousel, textovou reklamu, zvýrazněnou reklamu, reklamu pro sledující uživatele, reklamu na pracovní příležitost či reklamu ve zprávě v rámci Inboxu.
Stačí si tak jenom vybrat mezi denním, denním + celkovým a celkovým rozpočtem, zaplatit si za tuto službu a pak už jenom sledovat výsledky v přehledu výkonu a statistiky. A snad i vlastní peněženky.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.