Když má sloužit něčí web k podnikatelským aktivitám, je nezbytné, aby byl těmto odpovídajícím způsobem uzpůsoben očekávaným požadavkům. Není možné se domnívat, že se prostě založí nějaká internetová stránka, na ni se vyvěsí nabídka a tím bude vše odbyto a zákazníci se jenom pohrnou.
A co má obnášet takový k podnikání sloužící a zároveň v tomto ohledu i efektivně fungující web?
Je toho vlastně dost a dost, v čem se tento musí nezbytně odlišovat od alternativ, které na síti nalezneme ve více než hojném počtu.
U takového webu se musí v první řadě dosáhnout toho, aby se rychle a dokonale zobrazoval v různých prohlížečích. Protože nikdo ze zákazníků nebude čekat celou věčnost na načtení a ani nebude hledat v něčem, co se nezobrazí dostatečně kvalitně.
Pak je tu nezbytné optimální členění zaručující přehlednost. Pokud by tu uživatel bloudil nebo musel přeskakovat z místa na místo, ztratí záhy zájem v tomto počínání pokračovat.
Nespornou výhodou je tu i vyhledávač, umožňující snadnější nalezení toho hledaného.
Každý z nabízených produktů by měl být provázen jak dokonalým vyobrazením, tak i odpovídajícím popisem, jenž nebude ani odbyt několika nic neříkajícími slovy, ani nebude natolik sáhodlouhý a odborný, že každý čtenář něco takového předčasně vzdá.
A struktura tu musí být taková, aby se i méně zkušený uživatel internetu hravě propracoval od nalezení toho, co ho zajímá, až do finální fáze, tedy k nákupu. Protože předčasné přerušení této cesty neskýtá praktický význam pro žádnou z obchodujících stran.
A proto je naprosto nezbytné sázet na optimalizaci takového webu. Tedy na odstranění všech jeho nedostatků, ať už spočívajících přímo na tomto, nebo ovlivňovaných tím, co má na fungování onoho webu vliv kdekoliv na internetu. Jenom kroky spadající pod SEO mohou z pouhé nikoho nezajímající prezentace učinit to, co povede k uzavírání obchodů. Jež jsou u podobných webů jejich hlavním účelem.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.