Dalo by se říci, že když chce někdo na internetu se svým webem prorazit a dosáhnout určitých úspěchů, nemá to těžké. Nejnaivnější lidé se domnívají, že je vzhledem k počtu uživatelů internetu dostatečný zájem o kterýkoliv web zajištěn automaticky, a ti méně naivní pak mohou zastávat názor, že stačí využít reklamu a každý se dočká svého. Jenže ti první se mýlí, protože si internetová veřejnost cestu na jakýkoliv web v záplavě dalších webů často nenajde, a to třeba vůbec, a těm druhým, sázejícím na reklamu, by se sice jejich přání, tady touha po vysoké návštěvnosti, splnit mohlo, ovšem za cenu tak vysokých nákladů, že by se to mnohokrát nevyplatilo.
A když tedy někdo potřebuje vyšší návštěvnost webu, než jaké se mu dostává, musí na to jít nějak jinak. Efektivně a současně i levněji. Což může znamenat i potřebu využít e-mailing. Což je způsob, jímž se dá na internetu oslovit klidně i docela velký počet lidí, a to způsobem přinášejícím své nesporně pozitivní výsledky.
Ovšem ani s e-mailingem to není na internetu zase až tak jednoduché. Nestačí totiž jenom posbírat spoustu e-mailů nejrůznějších adresátů, kde se jenom dá, a začít je bombardovat svými nabídkami. To by dopadlo asi jako v případě jiného spamu, třeba reklam na Viagru pochybného původu nebo lživých vyděračských e-mailů či nabídek investic někde v Nigérii. Tedy lidé by to smazali coby nevyžádanou a nechtěnou poštu. A bylo by po nadějích.
Při skutečně fungujícím e-mailingu jde o to, oslovovat pouze ty, kdo mají nebo mohou mít o určitou nabídku na určitém webu zájem, a to tak, aby byl takový zájem podpořen a nikoliv ztracen. Takže to chce hledat a oslovovat ty, jimž je podobná pošta v onom konkrétním případě určena. Chce to tedy hledat.
Jenže kdo si najde ty pravé adresáty, tomu e-mailing prospěje. A přitom jde i o docela jednoduché řešení, jak se zviditelnit a prosadit na internetu. Zejména když se využije automatické rozesílání e-mailů s pomocí MailChimp nebo SmartEmailing, které to zvládnou v mnoha ohledech samy. A zajistí webu žádoucí návštěvnost a zájem.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.