Pokud se víte, co to znamená SEO optimalizace, určitě je vám jasné, že se vše točí kolem návštěvnosti webu. Obecně totiž platí, že čím více návštěvníků na web přijde, tím větší existuje šance pro konverzi, tedy uskutečnění nějaké akce, což mnohdy znamená hlavně nákup určitého produktu nebo využití služby.
Abyste zjistili, jak na tom určitý web je, můžete využít nespočet různých nástrojů. Ty sbírají data o počtu návštěvníků, kteří se na konkrétní webovou stránku nějakým způsobem dostanou. Je přitom praktické, že sledovat můžete jakýkoliv web. Toho lze využít pro sledování konkurence a jejich síly, pokud jde o online marketing.
Jak zjistit návštěvnost webu je proto otázkou aplikací a speciálních nástrojů, které jsou na internetu volně k dostání. Využít můžete například placenou aplikaci NetMonitor nebo si můžete zažádat o data přímo z Google Analytics. Pokud vám nejde o přesné výsledky, pak můžete směle využít aplikaci SimilarWeb.
Myslete na to, že informace nemusí být stoprocentní, neboť ne všechny webové stránky jsou sledované a můžete proto od nich získat mnohdy velmi zkreslené informace. Je proto na místě zjistit návštěvnost z několika míst, které jsou vzájemné nezávislé.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.