Nabízet dnes něco na internetu není problém. K tomu stačí pořídit si třeba i jen jedinou stránku. Ale také klidně celý web. Jenže to, že budeme něco nabízet na svých stránkách, které jsme někde nějak sehnali, neznamená, že na to bude internetová veřejnost pozitivně reagovat. Ba může se lehce stát, že nevzbudíme dokonce pražádný zájem, že nepřijde žádná reakce. A proč je tomu tak? Obvykle proto, že takové stránky neuspějí při jejich hodnocení internetovými vyhledávači.
Co s tím mají internetové vyhledávače společného? Vlastně mnoho. To ony pomáhají lidem najít na internetu to pravé, a tudíž to, co předloží vyhledávače lidem jako první nabídky, nejspíše získá žádoucí zájem a odezvu, zatímco to ostatní má smůlu.
A co s tím? S tím se dá dělat jenom jedno – optimalizovat. SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače, zajistí, aby byly optimalizované weby pro vyhledávače dokonalejší než ty ostatní a dočkaly se tak žádoucí přízně.
A tak se musí věnovat velká pozornost třeba klíčovým slovům, jejich výběru a umístění. Zrovna tak je důležité mít na webu i kvalitní obsah vzbuzující zájem vyhledávačů i těch, kdo mají být osloveni, podceňovat se nesmí ani kvalita obrázků, ani rychlost načítání, ani vytvoření co největšího množství kvalitních zpětných odkazů, ani třeba využití potenciálu sociálních sítí. A je samozřejmé, že by se tu člověk neměl jenom angažovat, ale měl by také sledovat, jaké má toto jeho počínání výsledky, aby se zakročilo, pokud by se vše nevyvíjelo podle představ provozovatele konkrétních internetových stránek. I na maličkostech kolikrát záleží, jak se web umístí v seznamech toho nabízeného internetovými vyhledávači.
Klíčová slova se prostě musí vybrat tak, aby se shodovala s tím, co lidé hledají, a současně nebyla beznadějná kvůli příliš silným konkurentům, kteří je také používají, zpětné odkazy sem musí přivádět nové návštěvníky, a toto i to ostatní se musí maximálně líbit internetovým vyhledávačům. Protože dokud se tak nestane, není naděje na jakýkoliv úspěch číchkoliv stránek.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.