Když se mluví o optimalizaci pro internetové vyhledávače, mnozí už vědí, že tato značnou měrou napomáhá ke zvyšování návštěvnosti webů. Ovšem zřejmě daleko méně je těch, kdo už do problematiky pronikli hlouběji a vědí tak i to, proč se tak děje, proč že optimalizace funguje a jak se to děje.
A aby to člověk pochopil, musí vědět, jak fungují internetové vyhledávače, ony nástroje, které rozhodují o tom, co se hledající veřejnosti dostane na oči přednostně a efektivně a co naopak třeba i zcela beznadějně zapadne v záplavě jiných nabídek.
Pokud se budeme bavit o nejznámějším vyhledávači, tedy o Googlu, pak se dá říci, že tu jde o extrémně složitý algoritmus. Google detekuje vzory a při zadání klíčových slov poskytuje seznam webových stránek, jež takovému zadání odpovídají, jež souvisí s vyhledáváním.
To znamená, že se tu neprohledává aktuální internet, ale hledá se tu pouze mezi uloženými kopiemi stránek, jež už Google v minulosti procházel. K takovému procházení webů pak Google využívá boti-googlebot, malé programy, které kontrolují celý obsah navštívených stránek a následně procházejí i odkazy, jež jsou zde umístěny a jež odkazují na stránky jiné, čímž se odhaluje další obsah. Což pokračuje tak dlouho, dokud nejsou prohledány všechny takto propojené stránky.
Při tomto procházení se kopie navštívených stránek ukládají ve zjednodušené podobě na serverech Google, a to tak, aby bylo umožněno rychlé prohledávání oněch miliard stránek v indexu, které probíhá, kdykoliv tu uživatel pátrá po nějakém slově či frázi.
Optimalizace pro internetové vyhledávače pak právě zde ovlivňuje indexované stránky, přesněji hodnocení jejich relevantnosti. Z toho, co je zde uloženo, se sestavuje seznam odpovídající jistým kritériím, jichž jsou stovky a jež mají různou váhu či hodnotu, a je to SEO, co činí určitý web dokonaleji vypadajícím.
Když se optimalizují ta nejrelevantnější kritéria, Google vyhodnotí určitou nabídku jako relevantnější a zobrazí stránku výš v seznamu než ostatní. A o to tu jde.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.