Jak zvládnout SEO?

Ohodnoťte post

Podnikatelské weby je často potřeba optimalizovat. Tedy zdokonalovat s úmyslem zajistit si tak žádoucí přízeň internetových vyhledávačů a co nejideálnější pozici v nich. Ovšem ani optimalizace tu nemusí přinášet žádoucí výsledky, pokud tato není takovou, jakou by měla být. Je totiž třeba vědět, čeho a jak touto dosáhnout, je třeba mít a dodržovat určitou SEO strategii.

A jak má tato vlastně vypadat? Pokud jde o vyhledávač Google, nemělo by se při optimalizaci zapomínat ani na kvalitu a jedinečnost obsahu webu, ani na rychlost načítání stránek, ani na propojení s dalšími, relevantními a autoritativními webovými stránkami.

Taková SEO tedy v praxi vyžaduje zhodnocení momentální situace, v níž se konkrétní web nachází, a posouzení možností jeho nejvýznamnějších konkurentů. Stranou zájmu nesmí zůstat ani klíčová slova, ani zpětné odkazy. Je třeba zabývat se tu otázkou cílové skupiny, jejích demografických údajů a její nákupní cesty

Následovat by měl technický a obsahový audit s využitím některého z nástrojů jako dejme tomu Semrush Audit, Screaming Frog, SiteBulb, Critical CSS, Cloudflare, GTmetrix či Pingdom, čímž lze dosáhnout odhalení kvalit jednotlivých stránek webu, po němž se dá relevantně rozhodnout o tom, které z takových stránek je záhodno zachovat, které upravit, konsolidovat nebo zcela odstranit. Totéž by pak mělo čekat i zpětné odkazy, z nichž by se měly rovněž odstranit ty toxické.

Nu a pak je samozřejmě potřeba věnovat se i obsahu webu. Pro který by měla být nejprve vytvořena redakční strategie obsahující zamýšlená klíčová slova, trendová témata atd. Je záhodno si ujasnit, jak časté budou na webu publikace obsahu, jakého formátu tyto budou, jakým tématům se budou věnovat. Přičemž by se mělo dbát důsledně na to, aby nebyla opomenuta žádná cílová skupina, fáze nákupu a relevantní klíčové slovo, aby nedocházelo k duplicitě obsahu a existovaly tu odkazy na autoritativní zdroje a relevantní stránky webu.

A nakonec je třeba také pravidelně sledovat a optimalizovat to, co není takové, jaké by to mělo být.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol