Jaké může být SEO?

5/5 - (6 votes)

O tom, co je optimalizace pro internetové vyhledávače, se tu moc rozepisovat netřeba, určitě všichni máte alespoň v hrubých rysech povědomí o tom, oč se tu jedná. Ovšem méně rozšířené je povědomí o tom, že není optimalizace jako optimalizace. Že tu existují i druhy (či snad poddruhy?), jež jsou svým způsobem natolik specifické, že se odlišují od ostatních.

O které optimalizace že tu jde?

  1. Mezinárodní optimalizace. Tato hraje klíčovou roli zejména tehdy, chce-li někdo uspět se svým webem nejen doma, ale i v zahraničí. Její podstatou jsou počiny vedoucí ke zviditelnění dotyčného webu v různých vyhledávačích či v různých lokálních verzích jednoho vyhledávače v mezinárodním měřítku.
  2. JavaScript SEO je součástí optimalizace pro internetové vyhledávače, zaměřenou na optimalizaci stránek vytvořených tímto programovacím jazykem, jenž bývá nejednou pro vyhledávače problematický.
  3. SEO YouTube se zaměřuje na právě zmíněný vyhledávač, jenž patří k nejvýznamnějším na celém světě. V tomto případě se jedná o optimalizaci názvů a titulků, kategorií, štítků, popisů a anotací a rovněž o podporu zde zveřejněných videí mimo YouTube samotné.
  4. ASO neboli SEO mobilních aplikací vede k co nejlepšímu umístění mobilních aplikací ve výsledcích vyhledávání v obchodu s aplikacemi. Což je vyhledávač používající k hodnocení více kritérií. Nejvýznamnějšími kritérii jsou zde titulky, klíčová slova, množství stažení, hodnocení a recenze.
  5. Instagram SEO je optimalizací pro Google, jejímž smyslem je zobrazování dotyčného profilu právě při vyhledávání v Googlu. Pracuje se tu se strukturovanými daty, která propojují web a sociální sítě, svou roli tu sehrává i název a popis dotyčného účtu a zdejší odkazy.
  6. GEO neboli SEO pro GIF vyhledávače, spočívající v současnosti vlastně jenom v přidávání štítků coby klíčových slov.
  7. Negativní SEO, jehož podstatou je nikoliv vylepšování svého webu, ale poškozování webu konkurenčního. U toho jde ale o činnost, jež nesehrává významnější úlohu.

Optimalizace pro internetové vyhledávače je tedy zjevně docela věda. A proto se rozhodně vyplácí sázet na odborníky, kteří ji realizují za majitele webu samotného.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol