Jaké weby sklízejí úspěchy?

Ohodnoťte post

Když se chce internetový obchodník dočkat vysněných úspěchů, musí si pochopitelně nejprve zajistit sledovanost svého webu. Musí tu mít dost návštěvníků, aby tu bylo i dost zákazníků. I když bychom asi měli přesněji říci, že jsou tu potřeba oni návštěvníci, aby byla aspoň naděje na to, že z jejich řad vzejdou vytoužení zákazníci. Protože návštěvník není automaticky zákazník.

A tak se v první řadě optimalizuje pro internetové vyhledávače, aby si v nich odkaz na určitý web vydobyl co nejvýhodnější a hojně navštěvovanou pozici. Protože tím se o něj získá zájem. Zájem, který ale ještě nemusí být vším. A proto by se nemělo se SEO ustrnout v takové chvíli na místě. A mělo by se často pokračovat v dalším vylepšováním onoho webu. A to proto, aby odsud návštěvníci neodcházeli dříve, než tu utratí nějaké peníze. Což se stává, a to i tehdy, když se na podobném webu nabízejí žádané věci.

Ono totiž nemusí stačit ani to, když tu chce někdo nakoupit. Protože tápe-li tu takový potenciální zákazník, není-li schopen na webu najít dostatečně rychle to, co by ho zajímalo, a pak s tím doputovat až k pokladně a zaplatit, nejednou to předčasně vzdá. A k tomu by nemělo nikdy docházet. Zejména pak tehdy, když už si dal majitel webu tolik práce s optimalizací, aby si takového zájemce zajistil.

A tak se musí leckteré weby zoptimalizovat tak, aby měly dokonalou strukturu, kde si každý lehce najde kategorii zboží a v ní to, co přesně ho zajímá. Plus aby našel jak následnou cestu k pokladně, tak případně i cestu zpět, pokud by chtěl svoji objednávku upravit či změnit.

A aby se cesta od vzbuzeného zájmu až o nákup nezkomplikovala, je rozhodně žádoucí, aby tu byly u každé nabídky vhodné popisky a fotografie, mající i alt popisky nebo jinak využitá další klíčová slova, a je třeba tu mít i co nejdokonalejší design, který potenciální zákazníky zaujme a neodpudí.

Web prostě musí být jako přehledný obchod. Kde se zákazník neztratí a nakonec nenechá košík košíkem a neuteče bez zaplacení a nákupu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol