Většina webů se na internetu netěší takovému zájmu veřejnosti, jaký by byl žádoucí. A jejich majitelé a provozovatelé tím pádem nedosahují toho, čeho by chtěli dosahovat. A aby toho nedosahovaného dosáhli, uchylují se k optimalizaci pro internetové vyhledávače.
A na co si je třeba dát pozor při takové optimalizaci? Na co určitě nezapomínat, aby se tu dalo dosáhnout žádoucích výsledků?
V první řadě je potřeba, aby si internetové vyhledávače nějakého webu vůbec všimly. Je třeba ho nejprve objevit, aby se dalo vůbec uvažovat o jeho úspěšnosti. A to znamená, že na takový web musí vést přinejmenším jeden zpětný odkaz, přes který se na něj vyhledávač dostane, aby ho mohl analyzovat a vyhodnotit.
Dále je potřeba, aby byl takový web z pohledu vyhledávačů po všech stránkách bezpečný a transparentní, aby nikým viditelně nebo skrytě nemanipuloval, zkrátka aby měl svou autoritu a důvěryhodnost, hodnotu a přínosnost. U každého webu i jeho jednotlivých stránek tak záleží na obsahu i na relevantnosti a kvalitě zpětných odkazů, které sem vedou.
A pochopitelně musí takový web odpovídat i představám a požadavkům, které na něj kladou jeho uživatelé. Protože se i návštěvnost takového webu, i míra opuštění stránky, i čas, který lidé na webu stráví, i jejich počínání si zde, podepisují na výsledcích optimalizace
Zkrátka a dobře musí být weby přátelské k internetovým vyhledávačům, musí mít svou autoritu a důvěryhodnost a musí být přátelské i ke svým návštěvníkům a uživatelům. A když se takovým dopřeje pomoc ve formě linkbuildingu, copywritingu, správné volby klíčových slov a nezbytných úprav webu samotného a podobných činností, jež se souhrnně označují jako optimalizace pro internetové vyhledávače, je velká naděje, že se nakonec dosáhne toho, čeho se má takovými weby podle záměrů jejich provozovatelů dosáhnout.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.