Je optimalizace to pravé?

Ohodnoťte post

Když si někdo chce nebo i přímo potřebuje zajistit na svém webu větší návštěvnost, aby s pomocí této dosáhl zamýšleného, může kvůli tomu vsadit v podstatě na dvě věci. Na reklamu nebo na optimalizaci pro internetové vyhledávače. A zatímco se tu o nějaké té propagaci moc bavit nemusíme, protože reklamy a jejich fungování známe všichni, o SEO se toho často zase až tak moc neví. A je tedy vhodné se tu zamyslet nad tím, zda právě na ni při zviditelňování webu vsadit nebo ne.

Optimalizací pro internetové vyhledávače se dá dosáhnout takzvané organické návštěvnosti. Což by se dalo v praxi nejjednodušeji vysvětlit zřejmě tak, že si ti, na které má tato vliv a které na nějaký web přiláká, vlastně ani neuvědomují, že jsou právě ovlivněni touto optimalizací. Optimalizace prostě zdokonalí web, ten díky tomu získá lepší umístění v internetových vyhledávačích, a když je zde umístěn na lehce dostupném místě, lidé na něj prostě spíše vstoupí.

Takže lze brát optimalizaci jako dobrou věc. Ovšem zase až tak dokonalá tato také není. A to v první řadě ve dvou aspektech. Za prvé se u ní nikdy stoprocentně neví, jak dokonalých výsledků se dosáhne, protože optimalizovat mohou i konkurenti a vlastně nejsou ani známa všechna kritéria, která ve vyhledávačích dosaženou pozici ovlivňují, takže se přesně neví, co se vylepší a co bude i nadále škodit. A za druhé se taková optimalizace určitě nepodepíše na výsledcích webu hned, ideálního vzestupu se tu dosáhne vesměs po nějakých čtyřech měsících až roce soustavné optimalizace.

Takže se optimalizace vyplatí vlastně jenom těm, kdo si na ni mohou počkat a kdo mohou akceptovat i relativně nejistý lepší výsledek. Což je tu ale kompenzováno tím, že SEO nestojí tolik peněz jako reklama, a navíc se dosažený efekt udržuje i po jejím skončení ještě nějakou dobu ze setrvačnosti, což reklama nemůže nabídnout.

SEO tedy někdy je a někdy není to pravé. A posuďte sami, zda se zrovna vám hodí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol