Pokud se má nějaký konkrétní web prosadit mezi jinými internetovými nabídkami, je nezbytné, aby byl co možná nejideálnější, co nejlépe odpovídající požadavkům, jež jsou nastavené u internetových vyhledávačů. Přičemž platí nejenom to, že by tu nemělo chybět nic z toho, co vyhledávače považují za relevantní a žádoucí. Musí tu být to, co ovlivňuje výsledky vyhledávání, ale nejen to. Musí to být také co nejdokonalejší. Což platí třeba i o textech uveřejněných na jednotlivých webech.
I takové texty tu musí nejenom být, ale musí jich být i optimální množství a tyto musí splňovat kvalitativní kritéria. A která to jsou? O tom by mohli copywriteři hodně dlouho vyprávět.
A proč bychom si tu o tom nepopovídali aspoň v krátkosti i my?
Když už přišla řeč na texty, které se na webech vyskytují, pak se jistě lehce dovtípíte, že ne vždy tyto právě přitahují čtenáře. A i když vyhledávače neumí číst, i ty si z textů vybírají, i ty je posuzují. A jak čtenáři, tak i internetové vyhledávače rozhodují o efektivitě webů, a proto by se jim měly texty přizpůsobovat.
Měly by v první řadě odpovídat problematice, jíž je web věnován, a to jak ty obsahové, tak i ty propagační. Dále musí být takové texty přiměřené účelu, pro který vznikly, mají být nápomocné při řešení toho, co se tu očekává. Rovněž je záhodno vzít v potaz jejich délku, protože příliš krátký text stěží obsáhne vše, co obsáhnout má, a ten dlouhý pro změnu odradí klidně i velice zdatné čtenáře.
A úspěšnost reklamních a PR textů závisí i na tom, nakolik se nepodobají reklamě a jsou-li sem umístěny i zpětné odkazy vedoucí na relevantní weby.
Tím vším, a nejen tím, se copywriteři zabývají dnes a denně. A jenom z jejich pomyslného pera vycházejí texty, které pomohou webům v prosazení se na internetu. Tedy v tom, co je nezbytné bez ohledu na to, o čem takové weby konkrétně pojednávají a jaký mají účel.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.