Zaslechli jste někdy termín „optimalizace webových stránek“? Co si pod tímto výrazem máme vlastně představit?
Vytvořit webové stránky lze mnoha způsoby a také mohou mít velmi odlišnou kvalitu. Mohou být vytvořeny v jednoduchém HTML kódu, mohou tu být použity prvky CSS či JavaScriptu, můžete je vytvořit sami vysloveně od píky, řádek po řádku, anebo k jejich tvorbě využijete například redakční systém. To vše však ještě neznamená, že ve světě internetu uspějete, jestliže od svého webu očekáváte nějakou odezvu ze strany vašich zákazníků, pokud se jedná například o internetový obchod.
V první řadě musíte být na internetu k nalezení, a to znamená ošetřit webové stránky tak, aby vás objevily vyhledávače při zadávání klíčových slov ze strany zákazníka. Jako příklad si vezměme e-shop s dámskou obuví, který nabízí velmi pestrý sortiment mnoha značkových výrobců. Aby byl obchod úspěšný, musí mít provedenu analýzu klíčových slov, která je součástí strategie SEO, a která předpokládá určité slovní výrazy, jež budou zákazníci do vyhledávačů zadávat v případě zájmu o nákup dámských bot.
Analýzu klíčových slov můžete provést sami, ale výhodnější je využít služeb profesionálů, kteří na základě svých zkušeností navrhnou výrazy relevantní pro váš obor, a posoudí, které z nich naopak vhodné nejsou. Může se to zdát snadné, ale ve skutečnosti je to jeden z nejobtížnějších kroků. A čím přesnější je odhad klíčových slov, tím větší šance na dobré umístění ve vyhledávačích, což pak zvyšuje šance na větší počty návštěv webových stránek a tím pádem také šance na uskutečnění objednávek.
SEO je v současné době klíčovým hráčem na poli úspěchu v podnikání na internetu a týká se to jakéhokoli oboru lidské činnosti. Vyhledávání dle klíčových slov je dnes v podstatě jediný způsob, jak objevit na webovém prostoru to, co hledáte, a pokud neznáte přímo adresu URL, nelze jiným způsobem hledaný zdroj nalézt než skrze vyhledávače.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.