Každý, kdo má aspoň elementární povědomí o tom, so obnáší optimalizace pro internetové vyhledávače, je zaručeně informován i o tom, k čemu jsou v rámci optimalizace, a nejen v jejím rámci, prospěšné, ba přímo nezbytné, zpětné odkazy. A každý, kdo tento pojem zná, si logicky odvodí, že jde o věc zásadního významu, kterou rozhodně není radno opomíjet. Protože ten, kdo by se této problematice, tedy linkbuildingu, vyhnul, by uškodil jedině sám sobě, tedy tomu, co potřebuje prosadit mezi internetovou konkurencí.
Linkbuilding je totiž metodou, jež slouží k získávání zpětných odkazů sloužících určitému webu k přivádění návštěvníků z webů jiných. Jde tu o to, dostat odkazy na cizí weby, logicky ty tematicky obdobné, důvěryhodné a těšící se velké přízni internetové veřejnosti, kde tyto poslouží jako nabídky dostat se jejich prostřednictvím na hypoteticky rovněž navštíveníhodný web, který tyto podporují. Což je zdánlivě jednoduchý způsob, jak si zajistit návštěvnost s využitím kvalit prezentací někoho jiného.
A proč že tvrdím, že jde o věc pouze zdánlivě jednoduchou? Zkrátka proto, že na takové důvěryhodné weby a zejména na optimální pozice na nich není propašování odkazu vůbec snadné. To je obvykle umožněno jen takovému internetovému výtvoru, který stojí rovněž za to, případně majiteli webu, který si za to může dovolit náležitě zaplatit.
A co jiné weby, které také podobné odkazy jinde potřebují? Těm nezbývá než to zkoušet třeba v podobě odkazů vložených do rádoby obsahových a kvalitních textů, jež lze někde zveřejnit, formou výměny nebo ukládáním odkazů do dostupných katalogů, komentářů a podobně. Což ale nemá ani zdaleka takovou váhu a nejednou je to vyhledávači i sankcionováno. A to pak spíš uškodí, než pomůže.
Ale každopádně jsou odkazy důležité. A to nejen jako pomyslné ukazatele směru, kudy se dá vydat z nějakého webu dál, ale i jako plusové body při posuzování webů internetovými vyhledávači. A proto nesmí být opomenuty.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.