Sehnat si návštěvníky na podnikatelský web nebývá ani trochu snadné. Jenom minimum velkých a světoznámých firem má jistotu, že neuniknou zájmu veřejnosti, a ty ostatní se pak musí snažit, aby i o ně zájem byl. A tak se velice často optimalizuje pro internetové vyhledávače, což má nedostatečně navštěvovaným webům pomoci s nápravou takové neradostné situace, jakou jsou chybějící zákazníci.
Když pak firma nechce nebo přímo nemůže utrácet velké peníze za marketing, může hledat způsoby, jak získat i za méně peněz více té pověstné muziky. A jedním ze skvělých pomocníků, zajišťujících zájem veřejnosti, může být klidně i blog.
Když si někdo na svém webu založí i blog, má výhodu od prvního okamžiku. A to v tom, že jde o místo, kde se lze zviditelňovat bezplatně. Stačí jen mít tento prostor a vybrat si okruh témat, na která budou hledaní zákazníci zřejmě pozitivně reagovat, která vzbudí zájem, a lidé zajímající se o toto se sem pak budou se zájmem vracet, což přispěje ke sledovanosti a zřejmě i využívání toho zde nabízeného. Samozřejmě tehdy, když budou zde zveřejněné materiály relevantní a když se budou pravidelně doplňovat či obměňovat.
Čím větší je návštěvnost takového blogu, tím lepší je pak i hodnocení celého webu internetovými vyhledávači, kterým pochopitelně dojde, že početnější lidé nemíří jenom tak někam. A čím lepší pozice se dosáhne v internetových vyhledávačích, tím lépe.
Na blogu lze pak zveřejňovat nejen vzdělávací informace, ale třeba i informace o dané firmě, čímž je možné zapracovat i na její důvěryhodnosti pro potenciální zákazníky. Když je firma odborníkem už na první pohled, spíše si získá důvěru a zaboduje. A takový kvalitní blog pak může vzbudit zájem i u dalších podnikatelů nebo dejme tomu tisku, případně se dá sdílet na sociálních médiích, čímž se zvýší počet tak žádaných zpětných odkazů. A i to je pro SEO nezbytné.
Blogy by tedy při SEO často neměly chybět. A kdo je má, nelituje toho.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.