K čemu máme linkbuilding?

Ohodnoťte post

Od prvních okamžiků toho, co se označuje jako optimalizace pro internetové vyhledávače, se využívá linkbuilding. I když dříve vypadal výrazně jinak než dnes, byl zásadní už i tehdy. A to pochopitelně ze dvou důvodů, které jsou tu důležité. Proto, že zpětné odkazy vždy přiváděly a dodnes přivádějí webu nové návštěvníky z jiných míst internetu, a také proto, že tyto byly vždy jednou ze záležitostí, která naznačovala vyhledávačům, nakolik je který web významný. Protože čím více bylo a je míst, na kterých se na nějaký cizí web odkazuje, tím spíše to svědčí o tom, že takto podporovaný web stojí za povšimnutí. A to bylo a je pro SEO významné.

A dnes se kromě toho, co právě zaznělo, vyznačuje linkbuilding i dalšími přednostmi, tedy tím, že prostřednictvím zpětných odkazů získávají weby, na které takové odkazy směřují, určitou část hodnoty webu, na kterém je podobný odkaz umístěn, a také je těmito odkazy usnadněno procházení a indexování webů crawlery, tedy nástroji vyhledávačů, které se starají o práci s takovými weby.

Zpětné odkazy tak jednoznačně měly a mají a zřejmě i budou mít vždy nemalý význam při hodnocení webů a jejich optimalizaci. Jejich význam nemizí s ubíhajícím časem.

Takový linkbuilding tedy spoluzajišťuje webům lepší postavení v internetových vyhledávačích a zajišťuje jim tím lepší viditelnost a organickou návštěvnost. A aby byl efekt linkbuildingu co největší, případně aby dokonce nedošlo ze strany vyhledávačů k trestání webu za jeho nežádoucí typy vytvářených odkazů, je stoprocentně třeba dbát o to, aby byly takové odkazy hlavně na webech relevantních k webu, na který odkazují, aby takové weby měly velkou autoritu, a také aby se odkazovalo z podstránek s dobrou pozicí v SERP.

A jestli naopak zpětné odkazy nemají webu, na který poukazují, škodit, je třeba se při jejich získávání vyvarovat jejich nákupu a vzájemné výměny, využívání katalogů a nekvalitních a nerelevantních webů.

A protože nejde o činnost snadnou a rychlou, je záhodno nechal linkbuilding na profesionálech.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol