Pokud má web uspět v internetových vyhledávačích, tedy zobrazovat se v nich hledající internetové veřejnosti dokonaleji, na lepší a spíše využívané pozici, je třeba ho optimalizovat. Jenže ono si nestačí jenom říci, že teď prostě absolvuji podle nějakého univerzálního návodu SEO a všechno se obrátí k lepšímu. Optimalizovat se musí s rozumem, zodpovědně a tak, aby to skutečně přineslo efekt. A žádoucí efekt se sotva dostaví, pokud někdo bude optimalizovat, aniž by si napřed ujasnil, co a jak je potřeba změnit.
A tak musí optimalizaci pro internetové vyhledávače nesporně předcházet technická analýza SEO. Tedy je třeba si ujasnit, jak upravit web po technické stránce, a poté provést změny v žádoucích oblastech, v tom, co momentálně danému webu škodí.
Což znamená, že je třeba učinit takové kroky, které pomohou crawlerům (robotům) vyhledávačů procházet a indexovat určitý web co nejefektivněji. Protože jedině v případě, že je web optimálně prozkoumán, načten a zpracován, je naděje, že se tento bude umísťovat ve vyhledávačích na předních pozicích.
A co že je tu tedy potřeba hned na počátku analyzovat po technické stránce? Je to pochopitelně indexovatelnost onoho webu, ale také momentální stav jeho stránek v Googlu a Seznamu.cz. Stranou zájmu nesmí zůstat ani stránky s meta noindex a nofollow, orphan pages, plýtvání Crawl Budgetem, mapa stránek a index sitemap, chybové reporty v Google Search Consoli, nefunkční a nikam nevedoucí odkazy, vnitřní prolinkování, zabezpečení a rychlost načítání stránek, velikost obrázků, chyby v URL adresách, responzivita webu, JavaScript na stránkách a kanonické odkazy, důležité jsou i otázky stránkování, direktiv, strukturovaných dat a podobně.
Protože to všechno může ovlivnit schopnost vyhledávačů prozkoumat web, zpracovat ho a posoudit, nakolik je tento pozornost a preferenci zasluhující. Na čemž později záleží, zda ho internetová veřejnost dokáže najít a využije ho.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.