Pokud se má v soukromém podnikání na internetu (stejně jako i v reálném světě) zabodovat, nemůže si provozovatel myslet, že to spraví jenom jeho web a utracení peněz za propagaci. Jak je totiž známo, chce každý z lidí něco trochu nebo i naprosto odlišného, a podnikatel si tak musí ujasnit, koho chce a potřebuje oslovit. Protože nabízet někomu něco, co tento nechce, je logicky naprosto zbytečné, stejně jako je hloupé promrhat šanci tím, že se někomu nenabídne to pravé.
A tak je nezbytné v první řadě poznat zákazníky, kteří tu jsou žádoucí. Na což se ale v internetovém obchodování nejednou zapomíná, což je závažný nedostatek.
Je tedy určitě potřeba ujasnit si, jaké problémy, touhy a potřeby zákazníci mají, aby se právě tyto dařilo v maximální možné míře plnit s cílem na tom vydělat. Je třeba se vcítit do pozice takových zákazníků, do jejich smýšlení, a na základě tohoto pak zákazníky oslovit, aby zareagovali tak, jak zareagovat mají.
Je tedy třeba vědět, co si kladou zákazníci za svůj cíl, proč tohoto chtějí dosáhnout. A k tomuto účelu je v první řadě vhodné využít data, jež už jsou k dispozici. Dá se tak například na základě analýzy objednávek posoudit průměrná hodnota takových objednávek, jejich sezónnost a některé další skutečnosti, užitek pak přináší i nástroj Google Analytics dokumentující návštěvnost webu takového obchodníka.
Dále se pak hodí třeba údaje z Google Search Console, ukazující, co zákazníci v souvislosti s určitým webem na internetu hledají, a informace vycházející z požadavků ze zákaznického servisu.
Ovšem lze se také zákazníků přímo zeptat, a to třeba formou dotazníků nebo individuálních rozhovorů na téma, proč si zákazníci zvolili zrovna uvedené zboží, proč nakoupili zrovna tam a tam apod.
Nic z toho sice samo o sobě neposkytne dokonalý návod, jak e-shop provozovat, ale přesto je to významná pomoc pro každého, kdo chce v internetovém podnikání uspět.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.