Co se dnes optimalizace pro internetové vyhledávače týká, můžeme být my copywriteři vcelku v klidu. Zatímco už byla celá řada dělníků v továrnách i jinde nahrazena stroji, lze se tady utěšovat tím, že se stroje v dohledné době sotva naučí jazyky natolik, aby byly schopné psát dostatečně kvalitní texty.
Jenže je tu důvod k nějakému mimořádnému optimismu? Údajně nikoliv. Jakkoliv je to totiž stále ještě pouze vizí vzdálené budoucnosti, prý skutečně hrozí, že by i copywriteři mohli být jednoho dne nahrazeni umělou inteligencí.
Jak je to možné?
Americká banka JPMorgan již dokončila tříleté testovací období, během kterého přenechala díl svojí marketingové komunikace právě umělé inteligenci, a bylo prý dosaženo toho, že reklamní texty vytvořené stroji dosahovaly dvaapůlkrát lepších výsledků než to, co vytvořili jejich lidští konkurenti.
Zmíněná banka sice i nadále hodlá využívat služeb lidských psavců, jenže jejich výtvory už nechá upravovat, vyhodnocovat a kontrolovat technikou. Jež nemá subjektivní pocity a názory ani profesní zkušenosti a nenechává se tak těmito ovlivnit.
Ona banka tak tedy použila a i nadále hodlá využívat možnosti, jež jí skýtá nástroj Persado, mající ve své databázi již přes milion slov a frází, z nichž lze vytvářet vysoce efektivní texty. A stejnou možnost už v současnosti využívají třeba i Vodafone, Microsoft, Sky, American Express a Dell.
Tento nástroj je totiž dokonalý především v otázkách stylistiky, umí maximálně zefektivnit vliv sestavení textu na lidi. A díky copywritingu realizovanému umělou inteligencí dosáhla třeba společnost Dell zvýšení click rate o padesát procent, konverze o šestačtyřicet procent, návštěvnosti webu o dvaadvacet procent a přidání do košíku o sedmasedmdesát procent. Což je úctyhodný výkon.
Kromě stylistických předností je umělá inteligence ale schopná i skvěle pracovat s daty, i v jejich případě překonává píšícího člověka. A tak kdo ví, jak dlouho ještě budeme číst lidské reklamní texty. A kdy námi začnou v reklamách manipulovat inteligentní stroje.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.