Kdy si lidé nabídky všimnou?

Ohodnoťte post

S dost velkou pravděpodobností už jste někdy na internetu nakupovali nebo o tom aspoň uvažovali. A tak znáte přinejmenším v hrubých rysech takové počínání, víte, jak to při internetových obchodech chodí. Ale v naprosté většině případů to znáte jenom z pohledu zákazníků, a nikoliv těch, kteří se takovým obchodováním živí. A proto byste mohli snadno setrvávat v bludu, že je takové internetové obchodování vlastně hračka a dokonalost sama. Protože je tu všechno tak jasné! Když někdo něco shání, zadá zřejmě požadovaný výraz do vyhledávače, který mu umožní okamžitě zamířit k tomu, kdo mu to nabízí, a pak už se v případě trvajícího zájmu jenom uzavře obchodní dohoda.

Jenže to je na první pohled dokonalá představa těch, kteří nakupují. Jenže na tuto problematiku se dá nahlížet i očima těch prodávajících. A tady už není určitě nebe bez mráčku. Tady už není hodnocení situace v podobném byznysu zase až tak optimistické. A to plným právem.

Těm, kdo na internetu něco shánějí, se totiž, jak se ví, zobrazí spousta nabídek. A tito to mají jednoduché, protože obvykle kliknou na to první, co jim internetové vyhledávače předloží. Jenže co se týká prodejců nebo poskytovatelů různých služeb, ti mohou hýřit optimismem jedině v případě, že se jejich nabídka předkládá internetové veřejnosti právě takto přednostně, před jinými nabídkami. A ta většina nabízejících, která nemá takové štěstí? Ta nejásá. Nemá důvod. Protože na její weby se nikdo nehrne a zpravidla se o nich ani neví. Inu, co oči nevidí…

A tak se internetoví nabízející musí postarat, aby si jich veřejnost všimla. A když si odmyslíme drahou reklamu, co ještě zbývá, aby se někdo podnikající na internetu zviditelnil? Pochopitelně už jenom SEO. Tedy optimalizace pro internetové vyhledávače. Tou je totiž možné zajistit webům lepší pozici mezi nabídkami v internetových vyhledávačích. A proto tolik podnikatelů optimalizuje.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol