Pokud se má na internetu podnikat skutečně zdárně, je nutné postarat se nejen o to, aby bylo co zákazníkům nabídnout, ale i o to, aby se lidé o nabídce, jež je jim určena, dozvěděli. Je totiž naprosto logické, že se to, o čem se neví, nepodaří náležitě zužitkovat, že z toho nic nekápne ani to nepřinese jiný žádoucí efekt. Ten, kdo má co nabídnout, tak musí mít web, na kterém takovou nabídku publikuje, a ti, jimž je ona nabídka určena, ji musí najít a projevit o ni patřičný zájem.
Ovšem ani fakt, že si nabízející podnikatel web pořídí a na druhém konci sítě jsou ti, kdo právě o toto mají třeba i enormní zájem, ještě neznamená, že se uzavře oboustranně výhodná transakce, ze které budou mít i prodávající i kupující náležitý užitek. On se totiž musí takový web napřed dostat do hledáčku těch, jimž je určen. A to se vzhledem k množství konkurenčních nabídek a kdo ví, čeho všeho ještě, co se na internetu dnes a denně objevuje, nemusí automaticky ani trochu dařit.
Ti hledající prostě nejednou nenajdou to, co se jim zrovna na určitém webu nabízí. A vezmou tak zavděk něčím jiným, co nemusí nezbytně dosahovat takových předností, ale je to prostě takříkajíc na ráně.
A když se chce někdo v této konkurenci prosadit, když chce mít možnost oslovit ty, o něž má zájem? Pak je nezbytné vsadit na propagaci a logicky i na optimalizaci pro internetové vyhledávače.
Proč se má web nějak zavděčovat internetovým vyhledávačům? Proč se má přizpůsobovat tomu, co tyto upřednostňují? Jednoduše proto, že lidé už dávno nehledají určitý web metodou pokusu a omylu. Dnes se hledá tak, že se zadá klíčové slovo nebo fráze do internetového vyhledávače, a ten tomu hledajícímu nabídne, kde by se to žádané zřejmě mělo nacházet. A nabídne to podle toho, nakolik relevantní mu ten který web připadá.
A právě proto se optimalizuje. Aby se určitý web vyhledávači ‚zalíbil‘ a byl nabízen hledající veřejnosti přednostně. Jen tak se totiž získají návštěvníci a potenciální platící zákazníci.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.