Kdo nezná internetovou realitu, ale zná pojem klíčové slovo, mohl by se domnívat, že na volbě tohoto zase až tak moc nesejde. Že se není třeba moc zaobírat tím, které přesně se vybere, protože ideálně stačí, když toto odpovídá obsahu dané stránky, aby sem nepřicházeli ti, jimž obsah takové stránky určen není.
Jenže ono to zase až tak prosté není. Je samozřejmě jasné, že má klíčové slovo odpovídat tomu, k čemu se váže, aby dejme tomu nevábil termín ‚sex‘ lidi na web s potravinami, protože by tito odcházeli vzápětí neuspokojeni a veškerý smysl využití klíčových slov by byl ten tam, ale souvislost klíčových slov s tím, s čím jsou tato spojena, není ještě vším. Je to tak správné, ale naprosto to nezaručuje, že si internetová veřejnost takto najde cestu právě tam, kde by je chtěl majitel nějaké té internetové stránky mít. A to proto, že se stejné klíčové slovo hodí k využití na nespočtu různých stránek. A je tak jenom jednou z mnoha záležitostí rozhodujících o tom, na který internetový výtvor si lidé cestu najdou a na který ne. Stránky, které používají stejné klíčové slovo, jsou ve vyhledávačích kromě tohoto uspořádány i podle jejich dalších charakteristik, a je tedy jasné, že se se stejným klíčovým slovem jednou uspěje a jindy ne.
A když má někdo stránky, které se s pouhým klíčovým slovem nedostanou nikomu z řad internetové veřejnosti na oči? Pak se musí při optimalizaci pro internetové vyhledávače mnohdy vsadit na klíčová slova s dlouhým ocasem. Což pochopitelně neznamená, že by se měla používat klíčová slova jako ‚veverka‘, ‚liška‘ nebo jiní ocasatí tvorové. Znamená to, že je někdy záhodno využívat raději dlouhá klíčová slova, která nejsou u nejúspěšnějších internetových stránek tak frekventovaná, a tudíž dávají naději na úspěch ve vyhledávání i stránkám méně dokonalým, které si tak mohou spíše najít své publikum. Které se tím stanou unikátními a ti, kdo hledají právě onen ‚dlouhý ocas‘, skončí daleko spíše právě u nich.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.