Je jenom málo pravděpodobné, že by někdo něco hledal a také našel na internetu, kdyby nevěděl, jak to nazvat. Na internetu se přece nic nevyhledává v podobě ‚střílení od boku‘, nespoléhá se tu při tom na náhodu. Každý, kdo tu chce s hledáním uspět, musí vědět, po čem přesně pátrá, aby takové slovo, zde nazývané klíčové, dokázal zadat do vyhledávače, který za něj veškeré to pátrání absolvuje.
A když někdo chce, aby byla jeho nabídka objevena těmi, kdo o ni mají zájem, musí ji rovněž správně pojmenovat, aby se takové hledání nemíjelo účinkem.
To znamená, že se musí volit správná klíčová slova, na nichž se ti hledající s těmi nabízejícími musí shodnout, aby byla naděje na objevení toho pravého.
Myslíte si, že je to jednoduchá záležitost? Že ten nabízející pojmenuje dejme tomu svoji nabídku slovem dorty a pak už si sem najdou cestu všichni zákazníci, kteří právě slovo dort hledají? Svým způsobem tomu tak je, ovšem určitě si nemyslete, že je to s klíčovými slovy zase až tak prosté. Je to totiž daleko složitější.
Aby se klíčová slova něco nabízejícím podnikatelům vyplácela, musí být nejen výstižná. To je jistě důležité, ale je to málo. Aby se s klíčovými slovy uspělo, musí toho tato splňovat víc.
Jistě, musí být co nejpřesnější, jenže současně musí být také hledajícími lidmi hojně využívaná.
Ovšem zároveň by určitě neměla být používána početnou a silnou konkurencí toho nabízejícího, protože pak by sice byla vyhledávači nalézána a nabízena, jenže na nevýhodných pozicích v seznamu odkazů, kde už by je nikdo nehledal.
A také by se mělo ověřovat, jak jsou která klíčová slova přínosná, s čímž mohou pomoci dejme tomu i našeptávače vyhledávačů, měřicí nástroje webové analytiky nebo výstupy z PPC kampaní. Protože už odedávna platí – ‚důvěřuj, ale prověřuj‘. A nesprávně zvolená klíčová slova by mohla bránit webu v dosahování úspěchů, jakkoliv jde jen o pouhá slova.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.