Klíčová slova vyžadují analýzu

Ohodnoťte post

Aby se dalo zabodovat s pomocí internetových vyhledávačů, je třeba využívat na webech vhodná a nejlépe ta nejvhodnější klíčová slova. Ta, která vzbudí zájem a která jsou současně odpovídající obsahu webu a nezaviní okamžité opuštění stránky, na kterou uživatele nalákají. Ovšem zatímco někoho napadnou možná klíčová slova pro jeho web hned, ne vždy je právě takový nápad ten pravý. Jde tu totiž o to, aby šlo o klíčová slova hledaná dostatečně frekventovaně internetovou veřejností a současně nevyužívaná schopnější konkurencí natolik, že se s nimi nebude šance prosadit.

A tak je běžnou činností analýza klíčových slov. Bez které by se míjela SEO či PPC reklama účinkem. Tu by s tím byly problémy menší, tu větší, ale vždycky by tu byly. A tak se v první řadě sbírají data relevantní pro konkrétní byznys, pak probíhá data mining neboli získávání podkladových metrik o dotazech, zbavení se dotazů nepatřících do analýzy, zařazení dotazů do skupin a vytváření výstupního dokumentu.

Je tedy třeba získat využitelná klíčová slova a u nich následně zjistit jejich hledanost, cenu za proklik v PPC reklamách, jejich konkurenceschopnost a nejvhodnější vstupní stránku pro taková klíčová slova. Pak se ze seznamu těchto odstraní slova, jež jsou v daném konkrétním případě nevyužitelná, a sestaví se výstup, jenž je u různých poskytovatelů podobných služeb notně individuální, ale v každém případě by mělo platit, že by měl být takový, aby s ním byli schopni pracovat všichni, jimž je určen.

Takový výstup může mít tedy podobu sloupcového nebo koláčového grafu, ze kterého lze vysledovat celkovou hledanost jednotlivých klasifikací, průměr konkurenceschopnosti a ceny za proklik jednotlivých klasifikací.

A co lze z takové analýzy zjistit? Třeba žádnou stránkou nevyužívaná klíčová slova, klíčová slova využívaná nějakou nerelevantní vstupní stránkou, klíčová slova mající velký potenciál či sezónně využitelná klíčová slova. Tedy to, s čím se dá při optimalizaci nejspíše zabodovat.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol