Kolikrát kliknou, tolikrát se platí

Ohodnoťte post

Při své propagaci na internetu může leckterý z podnikatelů pochybit. Když tu vsadí na ‚špatného koně‘, platí třeba i jako mourovatý, ale protože taková reklama nikoho nezaujme, je její efekt mizivý či dokonce nulový a do tohoto vložené peníze se tak ztrácejí v nenávratnu. A proto je celá řada podnikatelů, kteří nesázejí na nejistý výsledek a preferují jistotu, u níž vždy vědí, kolik zaplatí a co jim to přinese.

Reklamou, pro kterou se jednoznačně hodí před okamžikem zmíněný popis, je PPC, tedy reklama financovaná úměrně tomu, u kolika lidí vzbudí natolik seriózní zájem, že na ni kliknou ve snaze dozvědět se víc.

Ten, kdo si zaplatí a nechá provozovat PPC reklamní kampaň, tak má jistotu, že se mu dostane skutečně efektivní propagace a že se peníze vynaložené na tuto zřejmě vrátí.

Podobnou PPC propagaci si může nechat zajistit kdokoliv, a to na Google AdWordsu a Skliku, případně i s převáděním takové reklamy z jednoho z těchto systémů do toho druhého.

PPC reklama tu dává i možnost vybrat si mezi lokalitou, na niž má být zaměřena, výsledky jsou tu snadno ověřitelné a okamžitý efekt přinášející, člověk tu má své investice kdykoliv pod kontrolou a současně může svou reklamní kampaň kdykoliv i ukončit nebo přerušit.

Optimální je ale nespoléhat se jenom na zmíněné PPC reklamy. Když si tu někdo hledá partnera, který by ho podobně propagoval, měl by zvolit toho, který toho může nabídnout současně i víc. Třeba správu webů a jejich optimalizaci pro internetové vyhledávače či reklamy provozované na sociálních sítích. Protože jenom tak je zaručeno, že se žádnému podnikatelskému webu nedostane jen nedostatečné jednostranné podpory, ale že tento bude propagován dokonale. Což je nezbytné pro dosažení žádoucích výsledků, které provozovatel podnikatelského webu očekává.

A zejména kontinuální správa, značící pravidelné analyzování statistik, klíčových slov a trendů spolu s přidáváním a vylepšováním inzerátů a řešením možných problémů, zajistí podnikatelskému webu jeho dokonalou efektivitu a výnosnost.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol