Pod tímto pojmem se skrývá druh internetové reklamy, respektive forma reklamy, která je
specifická v tom, že se zobrazuje na webových stránkách společně s textovým obsahem, který
je tématem stejný nebo podobný jako téma reklamy. Kontextová reklama je proto založená na
klíčových slovech, respektive pak na tématu celého webu, popřípadě pak samotné webové
stránky. Jde proto o pomyslný dodatek ke článku, který má za úkol článek rozšířit a přidat mu
další hodnotu, v tomto případě v podobě reklamy.
Jako příklad lze uvést reklamu na televize pod článek, ve kterém uživatel provádí recenzi
nějakého výrobku z produktové řady televizí, případě pak reklama na běžecké boty u článku,
který se zabývá maratony na světové úrovni apod.
V oblasti SEO optimalizace má kontextová reklama nemalé využití, neboť bývá mnohdy
nejefektivnější ze všech možných druhů inzerce. V praxi se proto klade velký důraz na to, aby
kontextová reklama byla kvalitní a efektivní. Znakem pro kvalitu bývá například míra
prokliku, který je jedním z měřítek efektivity reklamy.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.