Tento poměr vyjadřuje statistickou pravděpodobnost, že se z pouhého návštěvníka stránky
stane zákazník. Je možné setkat se také s označením míra konverze, což v praxi znamená to
stejné. Aby bylo možné spočítat konverzní poměr, a tedy statistickou pravděpodobnost, je
nutné znát samotnou konverzi a celkový počet návštěv. Z poměru konverze a celkového počtu
návštěv pak vyplývá samotný konverzní poměr. Zatímco spočítat počet návštěv je poměrně
jednoduché, u výpočtu konverze je nutné využít speciálních principů. Jedním z nich je
zaznamenávání počtu takzvaných konverzních stránek, což mohou být různé webové stránky
objevující se návštěvníkovi ve chvíli, kdy dojde ke konverzi (nákup produktu, registrace do
systému, objednání služby apod.)
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.