Která klíčová slova jsou ta pravá?

Ohodnoťte post

Když chce dnešní člověk něco určitého najít na internetu, volí obvykle ten nejsnadnější způsob hledání, tedy otevře si nějaký internetový vyhledávač, do něj zadá požadované slovo nebo frázi a vyhledávač už mu takové klíčové slovo na různých webech najde. A dokonce mu uspořádá takové výsledky hledání i podle relevance.

A když někdo provozuje web a chce na něm mít žádoucně vysokou návštěvnost, potřebuje tu mít taková klíčová slova, která jsou co nejvíce hledaná, o něž je největší zájem. Protože s něčím, po čem nikdo nepátrá, by neuspěl.

A tak se často volí klíčová slova s velkou hledaností, tedy taková, o něž je mezi uživateli internetu velký zájem. Nikdo, kdo chce uspět, si tak nezvolí za klíčovou nosoplenu nebo šnuptychl, každý takový majitel webu upřednostní kapesník. Což je pochopitelně extrémní příklad toho právě vyřčeného.

A aby měl někdo na svém webu žádoucí, tedy dost hledaná klíčová slova, musí logicky vsadit na analýzu klíčových slov. Protože ta mu doporučí ty nejvhodnější termíny včetně nejvhodnějšího umístění těchto na jeho webu, v obsahu a meta datech. A když už se někdo takové analýze věnuje, měl by v naší současnosti jevit zájem především o klíčová slova nejvíce hledaná na Googlu, jenž je nejvýznamnějším vyhledávačem světa. A dokonalou informaci o tomto mu může poskytnout Marketing Miner, získávající data bezprostředně z Google Ads a click-stream dat a umožňující tím zjistit skutečnou hledanost klíčového slova v uvedeném vyhledávači. Ovšem využít lze i Google Trends, kde lze získat přehled o vývoji hledanosti klíčových slov v průběhu času, ovšem bez jeho přesných hodnot, nebo Google Keyword Planner, kde se dají získat i podobné dotazy.

A teprve poté, kdy jsou ideální klíčová slova zjištěna, se lze pustit do efektivní optimalizace pro internetové vyhledávače nebo PPC reklamy.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol