Každý, kdo někdy slyšel o optimalizaci pro internetové vyhledávače a jejím významu, si z toho nejspíše odvodil, že jde o přivábení dostatku žádoucích návštěvníků, bez nichž se žádný web neobejde, bez nichž postrádá smysl své existence. Jenže zejména ti s dostatkem zkušeností, ale i ti zamýšlející se a soudně uvažující, vědí, že ani tím ještě nemusí být dosaženo úspěchu. Že ani přilákání návštěvníků na web nemusí být vším. A to nejen v případě, kdy se zde nakonec nabízí něco, co se dá bez problémů a daleko výhodněji získat někde jinde, ale i tehdy, když je návštěvník na webu zmaten, ne-li vysloveně ztracen.
Takový web prostě musí být nejen přitažlivý na první pohled, ale také musí mít uživatelskou přívětivost a přehlednost. To aby každý, kdo by tu mohl potenciálně utratit nějaké peníze, dokázal co nejsnáze absolvovat celou ‚cestu takovým obchodem‘. Aby se někde mezi pomyslnými regály neztratil a neodešel dříve, než má.
Někdy může takovou cestu napříč webem komplikovat třeba i jeho nedokonalé zobrazování v některých zařízeních, dejme tomu v mobilních telefonech. A je pochopitelné, že nedá-li se tu v tom nabízeném snadno vyznat, uživatel to vzdá. A zamíří jinam.
Zrovna tak může být problémem ale i to, když se web sice zobrazuje kvalitně, ale přesto se na něm jen těžko orientuje v tom, jak na sebe mají během nakupování navazovat jednotlivé kroky. Když si někdo třeba vybere zboží a pak složitě hledá, jak se s ním dostat k pokladně, nemá snadno na výběr, jakého dopravce zvolit a jaké dodatečné výdaje a další podmínky to pro něj může znamenat, utne to před zaplacením a web opustí.
A ke zmatení a odrazení možného zákazníka může vést klidně i přemíra zbytečného obsahu, který dokáže mást. Anebo může odradit třeba i nějaká ta ne zrovna příjemná povinnost, jež je tu majitelem webu stanovena, jako složité obchodní podmínky, nutnost se registrovat a podobně.
Přilákat na web návštěvníky je tedy důležité. Ale také to není všechno, pro úspěch je toho třeba udělat víc. Nezapomínejte na to.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.