Tímto pojmem se označuje návštěvník webové stránky, který nějakým způsobem projeví zájem o služby nebo produkty, případně zkrátka dojde ke konverzi. Jde tedy o potenciálního
zákazníka, u kterého je šance, že skutečně využije nějaké služby nebo nakoupí určité zboží. Cílem online marketingu je proto vytvořit lead, toho správným způsobem navést na takzvanou cestu zákazníka, a následně již využívat tradiční způsoby obchodování.
Existuje více způsobů, jak získávat lead. Příkladem může být webový formulář, dále pak vyskakovací okno na webu, stažení elektronické knížky nebo také oslovení prostřednictvím
sponzorovaného odkazu. Nezřídka se lead získává i skrze různé soutěže. Metody získávání
leadů se označují jako lead generation.
U takzvaného leadu je možné posuzovat jeho pomyslnou kvalitu. Určení kvality leadu se označuje jako lead scoring. Je možné sledovat kroky zákazníka, což může znamenat zájem o
využití zákaznické podpory, o odebírání newsletteru nebo třeba o porovnávání jednotlivých produktů. Na základě tohoto určení je stanovena kvalita leadu, z čehož je pak možné přejít
k závěrečné fázi, kterou je přímé oslovení konkrétního zákazníka.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.