V oblasti internetu byl za poslední léta a desetiletí zaznamenán významný pokrok. A jak už tomu tak bývá, někomu tento prospěl, ovšem někomu také ne. A někdo se musí rovněž snažit, aby z toho pozitivního, čeho tu bylo dosaženo, taky něco měl.
Nejlépe je to vidět třeba na internetových vyhledávačích. Sám ještě dobře pamatuji doby, kdy jsme my hledající třeba zadávali namátkou url adresy a doufali, že se nám ukáže nějaká relevantní stránka. Což ale bylo pochopitelně spíše dílem štěstěny a náhody, a nikdo nemohl nikdy tvrdit, že našel to pravé a nejdokonalejší.
S tím už by dnes nikdo neztrácel čas. Dnes už máme běžně k dispozici daleko dokonalejší pomocníky, nástroje, které nám najdou to, po čem na internetu pátráme. A navíc nám to i automaticky posoudí a to, co vypadá nejrelevantněji a nejdůvěryhodněji, zkrátka nejdokonaleji, nám nabídnou přednostně. A určitě i vy takové naše pomocníky znáte. Jsou to přece internetové vyhledávače.
Ovšem zatímco jsou pro uživatele internetu tyto nástroje nesporně užitečné, ti něco na internetu prezentující už mohou být často jiného názoru. To podle toho, jak zrovna je internetové vyhledávače veřejnosti představují. Kdo má svůj web na předních místech mezi tím, co vyhledávače nabízejí internetové veřejnosti, ten si pochopitelně pochvaluje, protože mu to zaručuje vysokou návštěvnost a velkou pravděpodobnost splnění toho, co si od své internetové prezentace slibuje. Ovšem ti, jimž se nedaří zabodovat, si mohou jen stěžovat. Protože je už nikdo nenajde. Ani cíleně, protože nebude pátrat po nějakém odkazu na konci seznamu jiných nabídek, ani náhodou, protože to už se dnes nedělá.
Ale zoufat si nemusí ani ti ‚odstrkovaní‘. Protože je tu optimalizace pro internetové vyhledávače, která těm beznadějným dává naději na úspěch. Ta může posunou odkaz na jakýkoliv web ve vyhledávačích výše. A někdy i až na ideální pozice.
Ale to chce optimalizovat, nebo si nechat svůj web optimalizovat profesionály. Což je dnes často jedinou nadějí, jak se dostat veřejnosti na internetu na oči.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.