Když vám bude někdo tvrdit, že je naprostým odborníkem na optimalizaci pro internetové vyhledávače, můžete mu sice věřit, ale také nemusíte. A pokud nemáte stoprocentní důvěru, a tu byste mít určitě nikdy neměli, měli byste si takové jeho tvrzení prověřit. A dá se říci, že si tu lhář snadno naběhne, že ho leckdy lze snadno prokouknout. A to jednoduše tak, že si necháme najít v internetových vyhledávačích jeho vlastní web. I když totiž známe to známé rčení o kovářově kobyle, která chodí bosa, u SEO tomu tak není a ani nemůže být. Tady se prostě poskytovatel podobné služby nabízí veřejnosti a musí tedy dokázat svou schopnost optimalizovat na vysoké úrovni i sám na sobě. I jeho web musí být ve vyhledávačích dobře vidět. A když se tu neobjevuje na předních příčkách, je logické, že ani svým klientům nic moc nenabídne.
Když třeba někdo nabízí klientele tvorbu zpětných odkazů, tedy linkbuilding, a představuje si, že si nechá zaplatit jenom za to, že vezme určitý odkaz a naukládá ho na internetu kamkoliv, kam se jenom něco podobného uložit dá, není rozumné si ho zvolit za pomocníka. Protože jenom mechanické ukládání dejme tomu někam do volně přístupných katalogů nebo dokonce komentářů nikdy žádoucí výsledky nepřinese. Teoreticky by to mohlo dočasně zapůsobit, ale jenom do doby, než vyhledávače podobné mechanické jednání beze smyslu, bez ladu a skladu, prokouknou a nejen že ho majiteli propagovaného webu nepřičtou k dobru, ale mohou za to i trestat.
V linkbuildingu totiž nejde jenom o množství odkazů, jakkoliv je i toto nesporně důležité. Tady jde i o kvalitu takových odkazů, tedy o to, kde se tyto nalézají. A zjednodušeně se dá říci, že čím komplikovaněji je nějaké místo pro umístění zpětného odkazu dosažitelné, tím je vyhledávači hodnoceno lépe. A kvalita je tu na prvním místě. I ta rozhoduje o tom, jak se který web zviditelní a jakých bude dosahovat výsledků.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.