Domníváte se, že je vytváření odkazů pro váš web hračkou a že si s tím poradíte i sami, bez cizí pomoci? Jestli je to skutečně tak, jste šťastlivci. Ale daleko spíše jste v podobném případě jenom těmi nedostatečně informovanými a mýlícími se. Na opravdovém linkbuildingu totiž nic jednoduchého není. A aby se s ním uspělo, je třeba tomu skutečně dobře rozumět a vyvíjet pro dosažení úspěchů nemálo snahy.
Ne vždy tu totiž funguje pasivní linkbuilding, tedy situace, při níž majitel internetových stránek vytváří na těchto natolik kvalitní obsah, že na něj odkazují dostatečně početní návštěvníci a majitelé jiných relevantních webů bez potřeby se v tom jakkoliv angažovat. A to znamená nezbytnost vyvíjet snahu, tedy věnovat se linkbuildingu aktivnímu, kdy majitel nějakého webu kontaktuje jiné majitele webů a snaží se je nejrůznějšími způsoby přimět k tomu, aby u sebe jeho odkaz(y) publikovali. Čehož lze dosáhnout třeba za úplatu, formou výměny odkazů a podobně. A když je situace nepříliš nadějná, lze vlastně vsadit i na nepříliš efektivní linkbuilding nepřímý, při němž jde o snahu, aby u sebe někdo umístil odkaz na něco, co odkazuje na stránky takovou podporu vyžadující.
Ať už se ale jedná o kterýkoliv ze způsobů získávání zpětných odkazů, jedno je jisté. A tím je skutečnost, že by mělo jít nejlépe o pozvolný a nikdy nekončící kontinuální proces. Protože značné množství zpětných odkazů vzniklých jednorázově budí nedůvěru, obzvláště pokud toto není provázeno zásadními změnami na tímto podporovaném webu, a pozdější zpomalení vytváření zpětných odkazů by mohlo být internetovými vyhledávači vnímáno jako pokles zájmu, což by pozici webu ve vyhledávačích určitě neprospělo.
A tak se ti, kdo se pokoušejí zajistit si žádoucí zpětné odkazy, musí starat. A to i o to, na jak relevantní a autoritativní doméně a stránce chtějí svůj odkaz mít, i o to, kde by tam svůj odkaz chtěli umístit, případně kolik to bude stát. Protože je tu linkbuilding i od toho, aby se vyplácel.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.