Jak je známo, slouží optimalizace pro internetové vyhledávače k tomu, aby si určitého webu všiml co nejširší okruh zájemců. Čehož se tu dosahuje lepším umístěním odkazu na takový web v internetových vyhledávačích. Ovšem zatímco je vždy lepší, když je na nějakém webu větší návštěvnost, než když je tato příliš nízká nebo dokonce nulová, je také pravdou, že ne vždy musí mít web návštěvníky odevšad a že se mu hodí kdekdo, kdo se na něj nějak dostane. Někdy bohatě stačí i návštěvníci z blízkého okolí. A to obvykle tehdy, když je pravděpodobné, že ti zblízka nabídku spíše využijí, zatímco ti vzdálenější už by s tím měli problémy.
A když je pak taková nabídka vhodná hlavně pro ty z okolí, mělo by se v případě zájmu o jejich větší počet také lokálně optimalizovat. Tedy mělo by docházet k takovým úpravám webu a toho s ním souvisejícího, aby si této nabídky všimli hlavně ti ze žádoucí oblasti.
To znamená samozřejmě v první řadě potřebu vsadit na zpětné odkazy a recenze dostupné hlavně těm, kdo žijí v žádoucí lokalitě, plus si zajistit své vyznačení i v Google mapách. Ale nejen to. Je také pochopitelně důležité dostatečně často zdůrazňovat, kde propagovaná firma působí, a to co nejpřesnější adresou, to aby návštěvníci mohli co nejsnáze zvážit, zda jim toto místo vyhovuje nebo ne.
Pokud se pak mají oslovit potenciální zákazníci z určitého konkrétního místa, je také žádoucí použít vhodná lokální klíčová slova a také běžně užívanou lokální slovní zásobu, to aby se vyhovělo právě potřebám těch místních.
A chce to pochopitelně nejen provádět podobné úpravy, ale také prověřovat jejich efekt. Což znamená třeba sledování výsledků vyhledávání SERP v dané oblasti nebo využívání nástrojů typu Local Falcon, Merkle nebo BrightLocal.
Lokální SEO se tedy v zásadě nijak výrazně neliší od SEO. Jen má více naznačovat, o koho je na webu především zájem, komu je tento hlavně určen. A když se taková SEO povede, funguje.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.