Není nic převratně objevného na tvrzení, že není web jako web. A to nejen z pohledu toho, co je na něm uveřejněno, ale i co se týká jeho dalších vlastností.
Co to znamená v praxi? Teoreticky nic moc. Každý, kdo chce web vlastnit a provozovat, si může pořídit takový, jaký mu je libo, a budiž mu přáno.
Jenže ono není každému přáno stejně, ne každému poskytuje web stejně dokonalé služby. Protože to, jakého efektu se majitel od svého webu dočká, závisí jak na jeho zaměření, tak i právě na jeho kvalitách.
A je logické, že web s nedostatky nepřinese očekávané výsledky. Nemusí ani zdaleka sklízet úspěchy v internetových vyhledávačích, které ovlivňují to, kolik lidí na určitý web zavítá, ani u uživatelů, k nimž se mu nakonec podaří nějak proniknout. A protože jsou vysoké postavení v internetových vyhledávačích a s ním související návštěvnost zásadního významu, mělo by se s nedostatky webu, s nimiž toto úzce souvisí, skoncovat.
Dokonalý musí být pochopitelně vzhled takového webu. To aby tento přitáhnul pozornost hostů, aby nebyl přelétnut zrakem a zapomenut jakožto nepřitažlivý. Jde tu i o logotyp, i o grafiku, rozlišení a unikátnost, jež jsou v tomto ohledu podstatné.
Dále musí být na tomto webu optimálně rozmístěné informace, a to pochopitelně informace aktuální, pravdivé a výstižné. Web prostě musí být důvěryhodný, aby nebyl zavrhnut.
Stejně důležité je na webu i ideální rozmístění dalších jednotlivých prvků, musí tu jednoznačně panovat přehlednost.
Také je třeba, aby tu byla použita pro daný účel ideální doména, HTML a CSS kód, aby tu skvěle fungovala navigace.
A pochopitelně se nesmí zapomenout ani na optimalizaci pro internetové vyhledávače, jež zajistí, že se takový web dostane až k těm, na něž cíli, k uživatelům internetu, jež by to zde zveřejněné mohlo zajímat.
A proto je tu zapotřebí odborná pomoc. Protože s tímto se laik vesměs vypořádat nedokáže. A vypořádat se s tím je třeba, aby měl takový web pro svého provozovatele smysl, aby přinášel užitek.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.