Obsah webových stránek – představte si, že zahajujete činnost vaší stavební firmy, anebo otevíráte nový e-shop zaměřený na prodej textilní galanterie, případně chcete provozovat fyzioterapeutické služby a máte zhotovené webové stránky či e-shop a potřebujete váš portál naplnit aktuálními daty, popisky zboží a dalšími informacemi, které k vám mají přitáhnout zákazníky. Po obsahové stránce máte vše připraveno, ale nejste si jistí, že vaše texty jsou správné z hlediska gramatiky a interpunkčních znamének. Už jste zapomněli, jak správně oddělit vedlejší větu čárkami v textu, anebo si připadáte jako Hujer ve filmu „Marečku, podejte mi pero!“, který v diktátu z mateřského jazyka napsal „Sveřepí šakali zavyle vyli na bílý Měsíc“ v domnění, že výraz „zavyle“ souvisí s vytím šakalů, přitom je správně pouze „zavile“ s měkkým „i“? Víte, že dokonce mnoho novinářů si neuvědomuje, že Měsíc je v tomto kontextu název planety (měsíce planety Země), a že se píše s velkým M? Pokud v gramatice tápete a nechcete si „uříznout“ ostudu na internetu, nechte si zkontrolovat texty v českém, případně ve slovenském nebo anglickém jazyce.
Bakalářské a diplomové práce – zakončení vysokoškolského studia by také mělo mít patřičnou formu a mnoho gramatických chyb v textu těchto pojednání rovněž nevěstí nic dobrého. Zatímco vy se soustředíte na obsahovou stránku věci, mohou vám uniknout podstatné chyby v pravopisu a vy si jich ani nevšimnete, nebo je prostě přehlédnete. Kontrola pravopisu a správnosti textu z gramatického hlediska je také jednou z možností, jak využít služeb profesionálů, kteří český jazyk skutečně ovládají.
Překlady do angličtiny a slovenštiny či naopak – spoléhat se na internetové překladače u odborných textů a dalších textových pasáží, které potřebujete zveřejnit na úrovni rodilého mluvčího v angličtině nebo ve slovenštině je pošetilé, protože žádný „robot“ nenahradí lidskou bytost. Stejně tak, jako texty psané člověkem nepřekoná žádná umělá inteligence. Tyto důležité překlady by měl provádět nebo alespoň korigovat profesionál – tedy člověk.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.