V každé internetové propagační kampani je zapotřebí nespoléhat se jenom na dobře vypadající obrazový materiál. Jistě, krásné fotky, videa, obrázky a podobně také dokážou zaujmout kdekoho z řad internetové veřejnosti, jenže než se případně uspěje s tímto, musí se k tomu ti hledající nějak dostat. A protože do internetových vyhledávačů nelze vkládat své obrázky s tím, že by nám tyto našly něco co nejpodobnějšího, je daleko zásadnější provozování kampaní zaměřených na využívání takzvaných klíčových slov.
Každý web, který se má prosadit, má svůj vlastní obsah. Ten je svým způsobem specifický, zaměřený na určitou problematiku, a proto jsou v něm logicky i slova, jež se k této tématice vážou. A která jsou tu nejpodstatnější.
A jak potom provozovat efektivní reklamní kampaň? Všeobecně by se dalo říci, že je nejrozumnější vsadit právě na tato důležitá slova, právě tato použít jako slova klíčová. Díky tomu se dá zajistit, aby dotyčný web našli zrovna ti, kdo právě tyto pojmy hledají.
Jenže ono to s tou volbou klíčových slov zase až tak prosté být nemusí. I kdyby si nějaký majitel webu vybral za klíčová slova to, co ho nejvýstižněji charakterizuje, nemusel by vůbec uspět. A to třeba proto, že by na tatáž slova sázeli i konkurenti, kteří by je mohli dokázat využít efektivněji, a tudíž toho zde zmiňovaného vystrnadit z vedoucích pozic v internetových vyhledávačích, a také by se mohlo případně stát, že by lidé hledající zrovna toto používali jinou slovní zásobu, čímž by jim právě toto mohlo uniknout. Zmiňme si jako příklad to, kdyby restauratér nabízel klíčové slovo ‚bramborák‘, zatímco by veřejnost hledala ‚cmundu‘. Bylo by to totéž, ale výsledek hledání by mohl být fiaskem.
A tak je v reklamních kampaních záhodno využívat rovnou více klíčových slov, a to lépe těch, která nejsou konkurencí předimenzovaná, a sázet třeba i na různá sousloví, slovní spojení či long tail slova. Protože tak se spíš uspěje. Když se dobře zvolí, pochopitelně. S čímž dokážou nejlépe pomoci specialisté na SEO, tedy ti, kdo se lidem starají o úspěchy v internetových vyhledávačích.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.