Je dávno známou skutečností, že kdo se chce se svým webem prosadit na internetu, ten musí tento svůj výtvor optimalizovat pro internetové vyhledávače. Protože je to právě optimalizace, tedy SEO, jež činí weby zajímavými pro vyhledávače, a jsou to právě vyhledávače, které představováním webů internetové veřejnosti těmto zajišťují nebo naopak nezajišťují návštěvnost, a tedy smysl existence.
Ovšem i optimalizace může vypadat různě. A její výsledky jakbysmet.
A zatímco se v případě ‚férové‘ optimalizace dosahuje postupného vylepšení pozice odkazu webu ve vyhledávačích, jíž se zajišťuje nárůst zájmu o daný web a jeho efektivita, jsou tu i činnosti neférové, které sice rovněž mají svůj efekt, ovšem jen do chvíle, než jsou odhaleny a potrestány.
Techniky, jež jsou při optimalizaci pro internetové vyhledávače zakázané, se označují jako black hat SEO. A pokud bychom si měli uvést aspoň ty nejběžnější z nich, je to například spamování klíčových slov a strukturovaných dat na nerelevantní stránky, automatické generování obsahu, koupě zpětných odkazů, záludné přesměrovávání, skryté odkazy či podsouvání rozdílného obsahu vyhledávačům a internetovým uživatelům. Tyto praktiky se využívají pochopitelně k obelstění internetových vyhledávačů s úmyslem zajistit si v nich lepší pozici, a někdy to také zafunguje. Ovšem někdy už také ne, protože i vyhledávače, jakkoliv neživé, se ‚učí‘ na podobné jednání reagovat a brání mu a takto nežádoucně podporovaný web penalizují. A je v podstatě jisté, že i když si web dočasně ve vyhledávačích polepší, je tomu tak skutečně jen na omezenou dobu. A jakmile je tento podvod vyhledávačem odhalen, následuje sankce.
A tak se praktiky black hat SEO už dávno nevyplácejí. Mimo jiné i proto, že se neoptimalizuje pouze pro internetové vyhledávače. Optimalizace se provozuje hlavně proto, aby se tím podařilo oslovit širokou internetovou veřejnost. A podvodně dosaženými krátkodobými úspěchy u vyhledávačů se u uživatelů internetu popularity nedosáhne.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.